Ik heb laatst teruggemoeten met mijn Abit-Kt7-Raid omdat ie defect was. FDController was naar de klote. Op mijn vorige plank (hetzelfde bord) had ik de bios naar kt7ww geflashed. En toen ben ik aan het oc'en geslagen. Ik was heel errug blij dat ik gewoon de multiplier op 12 kon zetten en dat ie bijna stabiel liep op 1,75 volt. Ik had hem toen op 1,80 volt staan en hij liep echt heerlijk. Stressed 48 graden. (Coolermaster kwenie welk type, de grootste in ieder geval) Maarja ik had dus een nieuw bord gekregen omdat de vorige naar de bagger was. Ik was vergeten om de bios naar ww te flashen en hij had dus nog een andere versie. ik weet niet mee welke. niet de wt in ieder geval maar nog ouder. Maar ik wilde dus weer mijn multiplier op 12 zetten en op 1.80 volt maar hij wilde maar niet stabiel lopen. Ik baalde dus, ik d8 dat mijn processor zwaar achteruit was gegaan om een of andere vage reden. Vandaag heb ik de bios naar de ww versie geflashed en loopt ie weer heerlijk stabiel op 1200@1,80 volt. Wie legt mij uit waarom de bios hier invloed op heeft?