Ik heb gisteren een oud desktopje gekregen van me ma's werk, om mee te doen wat ik wil. Nu werd deze PC geleverd met een kilo aan stof. Nadat alles schoon was gemaakt kwam er een Pentium 3 500MHz, 2GB IDE HDD, Floppy, 64MB geheugen. Nu is deze PC zo weggegaan en draait er dus Windows 95 met Citrix op. Aangezien je niet kunt inloggen kom je ook niet verder. Nu wil ik dus Damn Small Linux er op zetten, maar hoe?
De voeding die er in zit heeft één aansluiting voor de HDD en één voor de Floppy. En natuurlijk om de rest van de PC aan te drijven. Nu is het zo, dat er vier aansluitingen op het moederbord zitten. Daarvan zijn twee IDE, en twee zijn anders. Volgens de sticker op de behuizing zitten er deze aansluitingen op:
De voeding die er in zit heeft één aansluiting voor de HDD en één voor de Floppy. En natuurlijk om de rest van de PC aan te drijven. Nu is het zo, dat er vier aansluitingen op het moederbord zitten. Daarvan zijn twee IDE, en twee zijn anders. Volgens de sticker op de behuizing zitten er deze aansluitingen op:
- 1. P10 Floppy Drive Connector
- 2. P20 Primary IDE Connector
- 3. P21 LS-120 Connector
- 4. P32 CD-ROM Connector
[ Voor 1% gewijzigd door me_mrtn op 23-06-2007 11:46 . Reden: Foto toegevoegd ]