Toon posts:

Raar probleem met Pioneer DVR-110D brander!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt een heel vreemd probleem met mijn brander. Als ik een CD/DVD brand, werkt dit probleemloos (ik brand met Ashampoo, Nero ook geprobeerd dus het ligt niet aan de software), echter als ik daarna kijk wat er opstaat, is de CD/DVD dus gewoon leeg! (totdat je er op wil gaan branden want dan staat er dat hij niet leeg is...) Kortom, de files komen gewoon niet op de CD/DVD te staan! Het raarste is nog dat hij het de ene keer wel doet, en de andere keer niet!
Moet ik gewoon een nieuwe brander kopen of doe ik iets verkeerd? (voorheen had ik hier nooit last van!)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Verschillende merken dvd's proberen? (En koop een goede merk, zie www.cdfreaks.com).

Opstarten met bootcd/linux/bartpe , kun je nu wel de dvd's lezen? Dan ligt het aan de software indien je het nu wel kunt lezen.
Indien je het niet kunt lezen, dan diverse dvd's proberen.
Op www.cdfreaks.com kun je leren hoe je een dvd kunt testen, na het branden.

Brander in een andere pc inbouwen?
Oude brander inbouwen?

Verwijderd

Topicstarter
Brand op Fuji CDR en Verbatim DVD+R, dus daar zal het niet aan liggen.
Ik heb de brander al in een andere PC ingebouwd, waarna hij werkte maar dit zegt dus niks, toen hij daarna in mijn pc zat werkte hij ook 2 keer, en nu dus weer niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Dual Layer DVD's werken trouwens wel altijd!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Uitzoeken of er spyware, rootkit, virus of iets van sony, geinstalleerd is of op de achtergrond loopt.
Anders windows opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan. (geformatteerd...) Heb net een nieuwe brander gekocht, als het probleem zich nu nog voordoet zal ik het laten weten.
Pagina: 1