[Mac OS 10.4.10] Upgrade en logitech software vind muis niet

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Ik heb een logitech v320 muis die niet wordt gevonden.
Waarom is mij nog onduidelijk. Gister de update gedraaid en daarna de software van logitech erop gezet.

Het control centre opent wel maar zegt "no logitech devices found".

Kan het ergens anders aan liggen dan de update?
Software ook al geinstalleerd en daarna usb erin gestoken, heeft alleemaal geen zin. Heeft iemand dit wel werkend? ik wil namelijk op de middelmuis de F9 toets.

Ik hoor het wel!

Bedankt voor jullie reacties iig.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 15:45
Nou ik kan je vertellen dat LCC 10.4.10 en 4.9 niet ondersteund, dus dat gaat niet werken.
Wel heb ik een oplossing om je doel te bereiken, sluit een mighty mouse op je machine aan, kies voor dezelfde button op de mighty mouse de Exposé feature die jij ook op je F9 gemapped hebt, koppel de mighty mouse weer van je systeem af, en merk op dat je logitech muis nu juist ingesteld is.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:17

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kaspers schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:58:
Nou ik kan je vertellen dat LCC 10.4.10 en 4.9 niet ondersteund, dus dat gaat niet werken.
Wel heb ik een oplossing om je doel te bereiken, sluit een mighty mouse op je machine aan, kies voor dezelfde button op de mighty mouse de Exposé feature die jij ook op je F9 gemapped hebt, koppel de mighty mouse weer van je systeem af, en merk op dat je logitech muis nu juist ingesteld is.
LCC werkt hier goed. Zowel in 10.4.9 als nu in 10.4.10. Dus dat het nergens werkt zoals je claimt is wel erg kort door de bocht.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 15:45
Opzich is dat inderdaad kort door de bocht, maar mijn bron zegt dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/25a191847a7a077cc70857182c5e03f7/full.png
En verder werkt de software bij mij ook niet.. detecteerd geen muis en geen toetsenbord.
Je maakt mij niet wijs dat er niks mis is met die software :>.

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 00:26
Misschien een tip, ik heb zelf een Logitech MX518 aangesloten waar ook geen (goede) Logitech drivers voor zijn. Ik heb Steermouse aangeschaft en kan nu alle knoppen toekennen, snelheid aanpassen etc.

Mocht je de Logitech drivers dus niet werkend krijgen dan kan dit een goed alternatief zijn.

• Chris_eBK
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-01 20:54
Steermouse of USB Overdrive is inderdaad aan te raden boven de logitech drivers. Met de laatste versie van LCC wordt Application Enhancer (APE) mee geinstalleerd, zonder dat daar iets over vermeld wordt. :( Dit is een nogal vervelend stukje software: het zit diep in het systeem en veroorzaakt bij sommigen zelfs kernel panics. Bij mij ging het inloggen een stuk trager door APE: bij elke boot werd opnieuw alle geprelinked (wat totaal overbodig is en veel tijd kost).
Zie ook deze thread op het logitech forum.

Met Steermouse of USB Overdrive kan de muis ook helemaal naar je eigen wensen worden aangepast, voor zowel de snelheid, versnelling, als alle knoppen; een stuk uitgebreider dan de logitech software. Het kost geloof ik wel 10 dollar, maar dat is gelukkig geen mega bedrag. :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Bedankt voor jullie tips.. ik ga eens kijken of ik die andere software kan gebruiken..

Anders even langs de appel winkel om een mighty mouse aan te sluiten.. maar wel jammer dat het zo moet :(.. we hopen op een snelle update van logitech.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Pagina: 1