Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Posts met *insert kleur* highlighten

Pagina: 1
Acties:

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Voorstel:

Op alle posts die later gepost werden dan dat jij ingelogt was
(Bv user weg om 13.40, nieuwe post 13.41) rond de reactie een rood kadertje zetten.
Ipv border=black, border=red.

Dan kom je in het topic terecht, zie je zwarte kader rond reacties ==> heb je al gelezen
zie je rood kader rond reacties ==> nog niet gelezen.

Je kan het vergelijken met de groene kleur van je eigen reacties, maar dan op tijd .

Waarom?
Omdat in grote topics waar er veel na elkaar gepost hebt, een beetje het overzicht verliest wat je al en wat nog niet gelezen hebt.

Ik weet dat je er ook kan geraken via de filters, maar dat is redelijk veel werk.

Ik bedoel dus niet de rode mapjes voor een topic, maar echt in een topic. :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:39

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Als je over een topic met je muis 'hovert' zie je wie de laatste post heeft gedaan. Wanneer jij dat niet was is er dus een reactie na jou gekomen.
Om dat per topic ook weer te verwerken in een andere kleur / kadertje of wat dan ook maakt het wel snel rommelig denk ik.
:)

Je wilt dit in een topic..
Dat zou dan inhouden dat het systeem moet gaan bijhouden welke posts er door jou in dat topic zijn gedaan, en dan alle posts na jou laatste moet gaan voorzien van een kleurtje.
IMO is dat alleen maar te realiseren met behoorlijk wat query werk en dat maakt het forum er niet sneller op. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Equator op 23-06-2007 08:07 ]

• software
Got weet toch wanneer je ingelogd bent ?
Voorbeeld staat in myreact?
Een mapje wordt rood als er iets nieuws in gepost, na verloop van tijd wordt het terug wit.
Op hetzelfde systeem gebaseerd kan je toch zeggen:
als nieuws post is na uitlogtijd ==> rood
anders zwart

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Equator schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 07:55:
Als je over een topic met je muis 'hovert' zie je wie de laatste post heeft gedaan. Wanneer jij dat niet was is er dus een reactie na jou gekomen.
Om dat per topic ook weer te verwerken in een andere kleur / kadertje of wat dan ook maakt het wel snel rommelig denk ik.
:)

Je wilt dit in een topic..
Dat zou dan inhouden dat het systeem moet gaan bijhouden welke posts er door jou in dat topic zijn gedaan, en dan alle posts na jou laatste moet gaan voorzien van een kleurtje.
IMO is dat alleen maar te realiseren met behoorlijk wat query werk en dat maakt het forum er niet sneller op. :)
Als het forum weet welke topics gewijzigd/nieuw zijn sinds je laatste login (de rooie mapjes), dan is dat toch ook bekend voor de posts of niet?

Of zeg ik iets heel doms :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• software
DarkX schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 08:26:
[...]

Als het forum weet welke topics gewijzigd/nieuw zijn sinds je laatste login (de rooie mapjes), dan is dat toch ook bekend voor de posts of niet?

Of zeg ik iets heel doms :)
dat bedoelde ik.
Als je dat weet is het toch niet zo heel moeilijk.
Kwestie van vergelijken dan

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je op 'reset sessie' klikt worden replies na dat moment gepost gehighlight m.b.v. een icoontje, namelijk Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark_message_new.gif versus Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark_message.gif voor messages die ouder zijn.
Per message bijhouden of je ze echt gezien hebt is onmogelijk, dat zouden tabellen worden waar ik niet vrolijk van word en dat willen we dus niet :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• software
moto-moi schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:59:
Als je op 'reset sessie' klikt worden replies na dat moment gepost gehighlight m.b.v. een icoontje, namelijk [afbeelding] versus [afbeelding] voor messages die ouder zijn.
Per message bijhouden of je ze echt gezien hebt is onmogelijk, dat zouden tabellen worden waar ik niet vrolijk van word en dat willen we dus niet :)
Mmm, ik zocht alleen maar dat :
Als je op 'reset sessie' klikt worden replies na dat moment gepost gehighlight m.b.v. een icoontje, namelijk ...
En zou het niet mogelijk zijn om dan de messages dan een rood kader te geven ?
Het icoontje is wel redelijk klein, en valt niet hard op :N

Het was niet de bedoeling dat iedere message dat je leest, wordt bijgehouden in de database.

[ Voor 4% gewijzigd door software op 23-06-2007 16:27 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je weet waarop je moet letten is dat toch wel duidelijk? Ik denk niet dat crisp er erg veel voor voelt om zoiets pontificaal in beeld te brengen, het moet tenslotte een leesbaar forum blijven, geen kerstboom ;)

Maar goed, ik pas je titel wel even aan zodat het wat duidelijker is :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1