Hallo,
Ik heb deze adapter gezien, en die wil ik in principe kopen, maar ik heb nogal wat twijfels...
http://www.laptopreparati...p?cPath=21&products_id=42
Bij bestellen staat dat je een mailtje moet sturen, en dat ik dan een mail terug krijg met betaal gegevens. (moet altijd vooraf, in principe geen probleem, omdat ik anders altijd via pricewatch/survey bestel)
Bij bestellen wordt gelinkt naar www.laptopcity.eu, een eBay-shop.
Verder is www.laptopcity.eu een Engelstalige site met dezelfde lay-out, maar dan Engels.
Mijn probleem is dat ik niet met zekerheid kan vaststellen, dat de positieve feedback(100%) in eBay ook onomstotelijk slaat op www.laptopreparatie.nl.
Verder moet ik zeggen dat eBay veel minder fijn werkt als je de pricewatch gewend bent.
De algemene voorwaarde(n) is gevuld met welgeteld 1 regel.
Hoe kom ik er achter of dit een legitieme zaak/persoon is?
Ik ga zeker niet iets kopen daar zonder dat mijn twijfels weggenomen zijn.
ps ik heb een ad geplaatst in vraag en aanbod
Ik heb deze adapter gezien, en die wil ik in principe kopen, maar ik heb nogal wat twijfels...
http://www.laptopreparati...p?cPath=21&products_id=42
Bij bestellen staat dat je een mailtje moet sturen, en dat ik dan een mail terug krijg met betaal gegevens. (moet altijd vooraf, in principe geen probleem, omdat ik anders altijd via pricewatch/survey bestel)
Bij bestellen wordt gelinkt naar www.laptopcity.eu, een eBay-shop.
Verder is www.laptopcity.eu een Engelstalige site met dezelfde lay-out, maar dan Engels.
Mijn probleem is dat ik niet met zekerheid kan vaststellen, dat de positieve feedback(100%) in eBay ook onomstotelijk slaat op www.laptopreparatie.nl.
Verder moet ik zeggen dat eBay veel minder fijn werkt als je de pricewatch gewend bent.
De algemene voorwaarde(n) is gevuld met welgeteld 1 regel.
Hoe kom ik er achter of dit een legitieme zaak/persoon is?
Ik ga zeker niet iets kopen daar zonder dat mijn twijfels weggenomen zijn.
ps ik heb een ad geplaatst in vraag en aanbod
[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 23-06-2007 07:16 ]
Yippie kayak, other buckets!