Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug/feat?] Maximum subjectlengte van DM en replies daarop

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Dit is waarschijnlijk eerder een ontwerpkeuze dan een bug, maar het beestje moet toch een naam hebben dus vandaar :)

Als ik een DM ontvang van iemand, met in de subject een lange url oid, dan wordt de subjectregel tot zijn maximum van 60 karakters afgekapt bij het verzenden. Zo staat hij dan ook bij mijn messages. Als ik dan echter een reply geef, wordt daar Re: voorgeplakt om aan te geven dat het een reply is. Dit maakt dan de subjectregel langer dan de 60 karakters en vervolgens krijg ik het 'er is iets mis met je dm' scherm. Het scherm dat je ook krijgt als je bv. een te kórte subject hebt opgegeven. Het scherm waar je alleen nog maar de body van je DM kont kopiëren om het nogmaals te proberen. Het verzenden van de DM lukt alleen als ik dan eerst een aantal karakters van de subjectregel afhaal zodat deze aan het '60 karakters maximum' voorwaarde voldoet.

Wellicht is het handig om dat inkorten/afkappen automatisch plaats te laten vinden? Ik moest echt even goed kijken waarom het misging.

Of mss is het een idee om dat 'het is fout'-scherm editbaar te maken zodat je alsnog de subject of de body aan kunt passen en vandaaruit op verstuur kunt drukken. In weze is het dan het voorgaande, originele DM-scherm maar dan met een mededeling dat er aan een voorwaarde niet is voldaan.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

[BUG] Reageren op DM met titel > 57 tekens niet mogelijk lijkt daar wel heeeeeel erg op O-)

Dubbel :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.