Toon posts:

nnen jxfx 8600 GTS XXX problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen misschien kunnen jullie mij helpen.

ik heb een xfx 8600 gts XXX vga kaart en als ik intensief aan het gamen ben loopt het beeld vast audio gaat dan nog even door en dan hangt de audio zich ook op. en dan krijg ik of een blue screen met de nv4_disp error of zoiets of ik moet hem resetten.

nu heb ik een tijdelijke oplossing en dat is met ntune de fan helemaal open draaien en dan loopt het spel wel goed maar dan maakt hij weer veel herrie iemand een fix of driver update voor dit op te lossen ik draai nu momenteel op 158.22

mensen alvast bedank

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:35

QinX

Shai-Hulud

het is gewoon duidelijk je fan kan op de setting die je dan normaal hebt niet goed genoeg coolen, daarom loopt hij vast.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 11:23
Je geeft in feite al zelf antwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door blup op 23-06-2007 01:19 ]

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-07 00:54
ja met std cooler loopt die tegen de 90 graden aan. athans deed die bij mij wel. heb een zalman 900cu aangeschaft en loop nu als een zonnetje

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT! :)

Misschien is het verstandig om als je registreert ook de voorwaarden en de FAQs door te nemen. Werp bijvoorbeeld eens een blik op Het algemeen beleid, daarin kun je lezen wat we op GoT zoal aan topicstarts verwachten van iedereen.

Met zo weinig info kunnen we zo goed als niets behalve zeggen dat je waarschijnlijk een temperatuur probleem hebt. Je geeft de "oplossing" namelijk zelf al, zodra de fan voluit gaat heb je nergens last van.
Controleer eens de koeling van de PC in zijn geheel, denk dan aan de airflow door de kast. Wordt de lucht in de kast mogelijk te warm waardoor de GeForce koeler gewoon te warme lucht binnenkrijgt en zo dus gewoon niet effectief kan koelen? In dat geval zouden een paar casefans geen kwaad kunnen.
Lees bijvoorbeeld Apen-nootjes in "Frequently Asked Questions TCA" eens door, dat gaat over airflow :)
En mocht het echt de koeler van de kaart zelf zijn dan kun je altijd nog aan alternatieve koelers denken, daarover is meer dan genoeg geschreven.

Zo kunnen we helaas niets met je topic en maak ik hem dus dicht.
Als je hier over vragen/opmerkingen hebt dan kun je me DMen of mailen, het adres vind je in mijn profiel.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.