[XP]Telkens opnieuw dezelfde Windowsupdates*

Pagina: 1
Acties:

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 12:17
Ik heb een laptop van een collega die op de gekste tijden zomaar opeens uitvalt.

Er stond Windows Home Sp1 op en ik heb er SP2 op geinstalleerd. Daarna werden nog eens een stuk of 77(ook van Office xp) updates geinstalleerd.

Nu het rare: vier dezelfde updates heb ik nu al een stuk of vijf keer geinstalleerd: het betreft KB890859, KB920872, KB900485 en KB931784. Iedere keer reboot ik de PC na installatie van de updates, maar iedere keer staan ze alle vier weer klaar om geinstalleerd te worden. Weet iemand hoe dit komt?

Ik werk zelf altijd met Winxp Pro en heb nooit problemen met de Windows updates.

Ik installeer de updates onder een useraccount, is dat wel goed?

Hoe moet ik onder Windowsxp Home onder administrator inloggen?

Edit: KB920872 moet het zijn en KB931784

[ Voor 8% gewijzigd door Toad op 22-06-2007 22:23 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix, OS erbij per de Windows Clients - Policy :)

Administrator kan je mee inloggen door twee keer ctrl_alt_del te doen, dan krijg je de klassieke logonvenster, of in safe mode.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Toad
Ik heb gekeken onder Instellingen > Configuratiescherm > Software en alle vier updates staan netjes geinstalleerd en toch worden ze iedere keer opnieuw geinstalleerd.

Begrijp er niks van.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-03 17:56
Zoiets heb ik ook gehad, en het hielp bij mij om gewoon de updates van de Microsoft-website te downloaden, en zelf te installeren.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De volgende keer dat ze in de wachtrij staan, kun je ook aangeven dat deze updates nooit meer dienen gedownload te worden. Ben je er ook vanaf.

• Toad
Exorcist schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:05:
De volgende keer dat ze in de wachtrij staan, kun je ook aangeven dat deze updates nooit meer dienen gedownload te worden. Ben je er ook vanaf.
Toen ik de laptop de laatste keer afsloot werden er 4 updates geinstalleerd en na opstarten kwamen er geen updates meer. Ik hoop dat het hier opgelost is. Zo niet dan zal ik jullie bovenstaande oplossing proberen. Bedankt.
Pagina: 1