The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Tot hier vond ik het nog een heel normaal topic.rimave schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:36:
Ik heb net een eigen huisje gekocht en zou het leuk vinden om een zelfgemaakte foto op linnen aan de muur te hangen. Het gaat om deze foto (alleen dan groter):
[afbeelding]
Toen moest ik heel hard lachenIs op de 1 of andere manier middels photoshop ook dat gras weg te werken wat voor de zeemeeuw zit? Zo ja, hoe doe ik dat?
Ja, kan heel mooi zijn. Aan te raden: profotonet.nlHeeft iemand ook ervaring met het drukken van een foto op linnen?
Mhh.. ok. 
Is het gras voor de zeemeeuw storend?
Ik vind deze foto juist mooi omdat die zeemeeuw er zo lijp opstaat.
Is het gras voor de zeemeeuw storend?
Ik vind deze foto juist mooi omdat die zeemeeuw er zo lijp opstaat.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat is aan jou om te beslissen natuurlijk
Ik heb ook foto's in de kamer hangen die ik geschoten heb, kan me best voorstellen dat niet iedereen het mooi vind, maar iets van jezelf hebben hangen heeft ook iets.
FGA --> FGW
past het wat beter.
Zal ik dan, na LoneGunMan, ook nog even bevestigen dat dit onbegonnen werk is?
Wellicht dat mensen nog tips hebben om er op de één of andere manier nog iets van te maken.
past het wat beter.
Zal ik dan, na LoneGunMan, ook nog even bevestigen dat dit onbegonnen werk is?
Wellicht dat mensen nog tips hebben om er op de één of andere manier nog iets van te maken.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Dat is echt onbegonnen werk. Zelfs al zou je in staat zijn al het gras voor de meeuw weg te krijgen; wat moet je dan met de uiteindes van het gras, zomaar laten eindigen. Ofterwijl: gaat er nooit echt mooi uit zien.
Aangezien het toch een van je betere foto's is, zou je of gewoon kunnen accepteren hoe het nu is (maar storend is het wel, en er zijn meer onvolkomenheden), of er opnieuw op uit kunnen trekken (het is ten slotte alweer bijna vakantie, niet waar?)
Aangezien het toch een van je betere foto's is, zou je of gewoon kunnen accepteren hoe het nu is (maar storend is het wel, en er zijn meer onvolkomenheden), of er opnieuw op uit kunnen trekken (het is ten slotte alweer bijna vakantie, niet waar?)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
mocht je toevallig je camera op continuous hebben staan toen en nog een dezelfde foto hebben vanuit een íets andere hoek.... maar zelfs dat werkt amper.
die takjes links krijg je nog wel weggekloond, maar z'n buik is helemaal weg-bedekt dus echt lekker ga je dat niet wegkrijgen hoe hard je ook kloont. gewoonweg omdat je geen opvulmateriaal hebt.
je kunt misschien wel doormiddel van andere bewerkingen de storendheid wegwerken. het gras bijv. zodanig bewerken dat het functioneel wordt ipv storend , de vogel er meer uit laten komen door middel van tjah contrasten, helderheid, maar de 'natuurlijke look' die het nu heeft kan je dan vergeten.
die takjes links krijg je nog wel weggekloond, maar z'n buik is helemaal weg-bedekt dus echt lekker ga je dat niet wegkrijgen hoe hard je ook kloont. gewoonweg omdat je geen opvulmateriaal hebt.
je kunt misschien wel doormiddel van andere bewerkingen de storendheid wegwerken. het gras bijv. zodanig bewerken dat het functioneel wordt ipv storend , de vogel er meer uit laten komen door middel van tjah contrasten, helderheid, maar de 'natuurlijke look' die het nu heeft kan je dan vergeten.
Nog een andere aanrader: www.presentatiedoek.nl
mwoah ik zou het zelf echt niet kunnen maar dat gras is weg te photoshoppen hoor, als ik zie wat mensen weg kunnen soepen op worth1000 dan is dat gras niet een al te groot probleem. Moet je alleen iemand vinden met boven gemiddeld goede ps skills...
This too shall pass
Verwijderd
die onscherpe grasjes zijn zeker wel te doen. Ook die voor de vogel zelf. Alleen dat verdroogde bloemetje die voor z'n poot staat is niet te doen.
Pagina: 1