Er zijn heel veel programma's op internet om van een verzameling foto's een mooie (video) dvd te maken. De programma's die ik heb gevonden werken prima zolang je de foto's als vaste video wilt bekijken. Maar ik wil het mogelijk maken om de foto's op de dvd ook af te drukken. Ze alleen als video op de dvd zetten maakt dit praktisch gezien onmogelijk (lage kwaliteit en heel veel werk) Daarom ben ik op zoek naar een programma dat de originele foto's in jpeg formaat naast de video kan zetten.
Het doel is dus dat als je een slideshow te zien krijgt als je de dvd in een standalone dvd speler stopt. Maar als je de dvd in een computer stopt moet het mogelijk(/makkelijk) zijn om door de jpeg versie van de foto's te bladeren. Zodat mensen de foto's die ze op tv gezien hebben ook kunnen bestellen via internet. Als dat nog mogelijk is zou ik ook graag een pdf met een verslag van de gebeurtenissen op dezelfde dvd zetten. Maar zolang de jpeg bestanden ook op de dvd kunnen ben ik tevreden.
Alvast bedankt.
Het doel is dus dat als je een slideshow te zien krijgt als je de dvd in een standalone dvd speler stopt. Maar als je de dvd in een computer stopt moet het mogelijk(/makkelijk) zijn om door de jpeg versie van de foto's te bladeren. Zodat mensen de foto's die ze op tv gezien hebben ook kunnen bestellen via internet. Als dat nog mogelijk is zou ik ook graag een pdf met een verslag van de gebeurtenissen op dezelfde dvd zetten. Maar zolang de jpeg bestanden ook op de dvd kunnen ben ik tevreden.
Alvast bedankt.