Hallo,
Ik krijg de laatste tijd nogal veel CRC Failed errors bij winRAR, wanneer ik een bestand van 't internet heb gedownload. Nu heb ik gezocht naar een oplossing en hierbij vond ik een oud topic van got op google:
sfv rar CRC error aaaargh!!!!
Nu heeft iemand daar gereplied en daar stond het volgende als oplossing omdat het misschien aan de CPU/mem lag, zover ik begreep uit dat topic.
- Zijn er tegenwoordig andere oplossingen? Aangezien dat topic stamt uit 2001
Ik krijg de laatste tijd nogal veel CRC Failed errors bij winRAR, wanneer ik een bestand van 't internet heb gedownload. Nu heb ik gezocht naar een oplossing en hierbij vond ik een oud topic van got op google:
sfv rar CRC error aaaargh!!!!
Nu heeft iemand daar gereplied en daar stond het volgende als oplossing omdat het misschien aan de CPU/mem lag, zover ik begreep uit dat topic.
- Nu is mijn vraag wat is safbench precies en wat doet hetExirion schreef op woensdag 28 februari 2001 @ 10:36:
Ik raad je toch aan om een keer een stresstest te doen, en dan METEEN daarna (als alles nog warmgedraaid is) een memory test. Ik heb Safbench gebruikt, en die vond de fouten na een half uurtje stressen van de CPU en het geheugen.
IceStorm : Defraggen heeft hier natuurlijk helemaal NIKS mee te maken he...
- Zijn er tegenwoordig andere oplossingen? Aangezien dat topic stamt uit 2001