Maximum geadresseerden Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• devuysts
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
(jarig!)
Een collega van mij moet vaak mails versturen gericht aan 100den geadresseerden, met als resultaat dat een bepaald moment er mails beginnen terug te komen met als bericht "too much reciptiens". Ik heb reeds navraag gedaan bij onze webserver en deze vertellen me hetvolgende:

"I've checked the server setting and it doesn't impose any sending limit rules. "

Dus...kan het dat de mailclient een beperking heeft naar het aantal geadresseerden toe in 1 mail. Distributielijsten haalt ook niets uit. Zelfde melding. En o ja, we hebben het hier over Outlook 2003, met een mailserver buitenshuis, dus geen exchange server, maar een webserver ergens god weet waar. Maar daar zouden we, volgens de helpdesk aldaar, geen beperking oplegd krijgen. Kan iemand me helpen, of heeft er reeds iemand gelijkaardige problemen tegengekomen (en hopelijk een oplossing toen gevonden)? Alvast bedankt dudes!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geef eens de precieze en volledige foutmelding. Ik ga toch uit van de server. Webserver heeft niets te maken met mailen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 16:10

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Spamfilter (eventueel bij ontvangende partij) met een maximum?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit moet je echt op de server instellen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters