Elke 10 min een BSOD

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Hallo allemaal,

ik hbe een beetje een probleempje.

Ik had windows vista draaien, alleen ik vond het niet echt stabiel en DX10 is nog niet echt heel compatible. Dus heb ik windows XP SP2 NL Pro er weer opgezet. Alleen nu krijg ik om de 10 minuten een Blue Screen.... ik wil wel de error codes neerzetten maar het is elke 10 minuten een andere, en ook niet op vaste momenten ofzo.

waar zou dit aan kunnen liggen?

Never really found a place that I call home...

• Actual
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-02 11:53
Om je te kunnen helpen zullen we toch één foutcode moeten zien.

Kijk ook eens naar je drivers, zijn die goed voor XP?

Waar draai je het op? Laptop? PC? Specs?

Verwijderd

idd, dit is wel een magere TS

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Mweh, ik ben ook mager :)

AMD Athlon XP 3000+
Asus A7N8X-E Deluxe
2x 512MB PC2700
160Gb MAxtor
Ati Radeon X1600 Pro 512Mb

Alle drivers zijn geupdate, gewoon van de websites en de foutmeldingen varieren van

IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL

tot NTFS.SYS Error

Never really found a place that I call home...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

GWD,

Je hoort ondertussen wel te weten dat we van een topicstart wel iets meer verwachten dan alleen "ik krijg een fout".
Het is niet de bedoeling dat alle benodigde info in een vraag en antwoord spelletje wordt aangeleverd, dat hoor je al in je startpost te verwerken.
Daarnaast gaan we er wel vanuit dat je minimaal de Windows Clients - Policy door hebt genomen en de aanwijzingen daarin opvolgt. We hebben in Windows Clients - Howto's and Guides een paar HOWTOs die je behulpzaam kunnen zijn, en het is wel zo fijn als je dat eerst probeert.

Kom je iets tegen waar je dan nog niet uitkomt, dan meldt je dat en zet er ook bij wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

Aan dit topic schort momenteel nog veel te veel, het verzoek is dan ook om wat met de gegeven tips te doen in het vervolg.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.