[Toetsenbord] Microsoft Wireless Multimedia Keyboard Code 39

Pagina: 1
Acties:

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02-2025
Ik krijg dit niet alleen bij dit type toetsenbord heb ook nog een gewone met draad liggen (en geen usb) maar bij beide krijg ik deze error te zien:

Code 39: Kan het apparaatstuurprogamma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogamma beschadigt of het ontbreekt.

Wat heb ik gedaan:
- Beide toetsenborden geprobeerd en bij beide intellitype pro geinstalleerd en voor het juiste keyboad gekozen
-Gegoogled naar het probleem, maar kon niets vinden.
- De knop online hulp zoeken in apparaatbeheer.

Ik draai Windows Vista Ultimate Nederlandse versie.

Bij het wireless pakket gebruik ik btw alleen het keyboard.

Graag hulp,

Johny Cash

EDIT:
Explanation of error codes generated by Device Manager in Microsoft Windows XP Professional
Dit gevonden op de microsoft site maarja dit heb ik natuurlijk al lang gedaan

Redenen voor deze fout zijn onder andere een ontbrekend stuurprogramma, een beschadigd binair bestand, een I/O-probleem met een bestand of een stuurprogramma dat verwijst naar een ingangspunt in een ander binair bestand dat niet kan worden geladen.

[ Voor 20% gewijzigd door Johny Cash op 22-06-2007 16:31 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Waarschijnlijk is het programma (nog) niet Vista Compatible, dat lijkt het meest aannemelijk.

• Johny Cash
The__Virus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:07:
Waarschijnlijk is het programma (nog) niet Vista Compatible, dat lijkt het meest aannemelijk.
Het is van microsoft en op hun site staat vista compatible. en hij heeft hiervoor altijd prima gewerkt..

• Johny Cash
Weet niemand hier een oplossing voor ?

• Johny Cash
Ik heb em nu aan de praat gekregen door een upperbracket ofzoiets in het register te verwijderen. Echter werken nu alleen de bovenste rij knoppen dus geluid harder etc het toetsenbord werkt totaal niet, iemand hier ervaring mee?

btw bij het opstarten van de pc werken alle knoppen en in windows xp ook (heb 2 installaties draaien)

[ Voor 18% gewijzigd door Johny Cash op 25-06-2007 11:17 ]