Wij gaan binnenkort naar het Zeeuwsche verhuizen en nu overweeg ik om mijn ouders een Basis internetabonnement bij Zeelandnet af te laten sluiten. Ik lees echter een hoop negatieve berichten in oudere topics op GoT. Wie kan me iets vertellen over de huidige stand van zaken wat betreft snelheid, betrouwbaarheid, wachttijd voor een aansluiting, hulp bij problemen etc?
Heel specifiek plaats ik vraagtekens bij de FUP van Zeelandnet. Een quote van hun site:
Afgezien van de taalkundige knoeierij in de FUP vond ik het nogal vreemd dat de gemiddelde verplaatste datahoeveelheid nergens terug is te vinden op de Zeelandnet site. Daarover heb ik gemaild, waarop ik het volgende antwoord kreeg:
) maar dat deze FUP totaal niet overeenkomt met de informatie op de site dat geeft me dan weer geen goed gevoel.
Tot slot, als iemand ervaringen heeft met digitale telefonie van Zeelandnet dan hoor ik dat ook graag
Heel specifiek plaats ik vraagtekens bij de FUP van Zeelandnet. Een quote van hun site:
Bron: FUPHet is de abonnee niet toegestaan om een onevenredige hoeveelheid dataverkeer te genereren, hieronder wordt verstaan; het verplaatsen van dataverkeer waardoor naar het exclusieve oordeel van Zeelandnet (onderdelen van het internet) worden vertraagd het regelmatig overschrijden van de datalimiet, indien van toepassing, met 100% of meer het meer dan 5x van de gemiddelde verplaatste datahoeveelheid van alle abonnees met hetzelfde type abonnement verplaatsen
Afgezien van de taalkundige knoeierij in de FUP vond ik het nogal vreemd dat de gemiddelde verplaatste datahoeveelheid nergens terug is te vinden op de Zeelandnet site. Daarover heb ik gemaild, waarop ik het volgende antwoord kreeg:
De Terabyte verwacht ik niet te genereren (mede omdat dat per maand 3 maanden non-stop downloaden zou kostenBij alle abonnementen is er geen data limiet. DE FUP is ingesteld op 1 miljoen MB.
Tot slot, als iemand ervaringen heeft met digitale telefonie van Zeelandnet dan hoor ik dat ook graag