Afgelopen week kwam er nog maar uit één van mijn boxen geluid. Na wat gefrutsel aan m'n audiostekkertje kwam er af en toe weer geluid uit beide boxen. Ik dacht (hoopte) eerst dat het aan de stekker lag, maar met mijn MP3-speler aangesloten op m'n boxen heb ik er geen last van. Wanneer ik mijn laptop bij mijn ouders aansluit op de boxen heb ik hetzelfde probleem. Conclusie:
Het ligt aan de uitgang van m'n laptop.
Ik heb hem net op z'n kop gegooid, alle schroefjes losgedraaid, maar ik krijg de onderkant er niet af zodat ik binnenin kan kijken.
Vraag1: Is dit een kwestie van bruut geweld, of is er een subtielere manier om hem er af te krijgen?
Vraag2: Heeft het zin om alles open te breken, of kan ik er toch niet bij om de contactjes weer vast te solderen?
Het ligt aan de uitgang van m'n laptop.
Ik heb hem net op z'n kop gegooid, alle schroefjes losgedraaid, maar ik krijg de onderkant er niet af zodat ik binnenin kan kijken.
Vraag1: Is dit een kwestie van bruut geweld, of is er een subtielere manier om hem er af te krijgen?
Vraag2: Heeft het zin om alles open te breken, of kan ik er toch niet bij om de contactjes weer vast te solderen?