Toon posts:

Age of Empires 2 + online

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

heb Age of EMpires 2 en wil die spel online spelen. Het probleem is dat ik geen spel kan hosten. Volgens mij komt dat omdat ik een draadloze internet verbinding heb. Weet iemand hoe ik mijn router moet instellen om toch age of empires 2 online een spel te hosten? Ik heb een KPN experia box als router en gebruik windows vista.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:46:
Hallo,

heb Age of EMpires 2 en wil die spel online spelen. Het probleem is dat ik geen spel kan hosten. Volgens mij komt dat omdat ik een draadloze internet verbinding heb. Weet iemand hoe ik mijn router moet instellen om toch age of empires 2 online een spel te hosten? Ik heb een KPN experia box als router en gebruik windows vista.

Alvast bedankt
Ik vraag me af of je zelf onderzoek hebt gedaan? In je post geschiedenis zie ik ook alleen maar gesloten topics met vragen die oh zo vaak voorkomen en waarin weinig onderzoek vanuit de TS (in dit geval jezelf) kwam...
Ik kan je hier helaas niet mee helpen, maar ik denk dat er een hoop op internet te vinden is.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een poort forwarden in je router? Het heeft niets te maken met het feit dat je wireless hebt, ik heb ook wireless en host ook een webserver (zelfde principe). Dus inloggen op je experia box en de desbetreffende poort forwarden naar jouw ip. In de FAQ van Netwerken hier staat dit precies uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Age of empires 2 en niet 3? Dat gaat toch tegenwoordig via brakke gamespy?

Age of empires 3 is onmogelijk met kpn experia box. Ik ken niemand bij wie het gelukt is, dus misschien lukt het bij age of empires 2 ook wel niet.

EDIT: en idd, het idee dat het eraan kan liggen dat je draadloos hebt toont aan dat je neit echt zelf hebt rondgekeken.

[ Voor 21% gewijzigd door Sissors op 22-06-2007 15:37 ]