Computer opstart problemen (geen beeld)

Pagina: 1
Acties:
  • 649 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• royteusink
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-01-2023
Beste mensen,

Ik zit hier met een computer die niet wil doorstarten, wanneer ik de computer opstart dus een koude start, krijg ik geen piepjes van het moederbord maar de hardeschijven, moederbord lampje en videokaart slaan wel aan. Helaas krijg ik GEEN beeld.. de monitor heeft wel stroom (dus kan dus ook niet in het bios komen).

Dit probleem is voortgekomen na het uitschakelen van de computer gisteren en vandaag doet hij helemaal niets meer.

BIOS batterij heb ik er al een tijdje uitgehad zonder effect..
Alle apparaten die niet noodzakelijk waren zijn losgekoppeld.

Is er iemand die hier raad mee weet..?? of wat moet ik doen? is er iets kappot?

Met vriendelijke groeten,
Roy

Specs:

AMD 64 3000+
ATI Radion 9550
Asus KBS-MX Motherboard
2x 512 MB geheugen

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is een handige guide om mee te beginnen.

Verwijderd

royteusink schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:30:
Beste mensen,

Ik zit hier met een computer die niet wil doorstarten, wanneer ik de computer opstart dus een koude start, krijg ik geen piepjes van het moederbord maar de hardeschijven, moederbord lampje en videokaart slaan wel aan. Helaas krijg ik GEEN beeld.. de monitor heeft wel stroom (dus kan dus ook niet in het bios komen).

Dit probleem is voortgekomen na het uitschakelen van de computer gisteren en vandaag doet hij helemaal niets meer.

BIOS batterij heb ik er al een tijdje uitgehad zonder effect..
Alle apparaten die niet noodzakelijk waren zijn losgekoppeld.

Is er iemand die hier raad mee weet..?? of wat moet ik doen? is er iets kappot?

Met vriendelijke groeten,
Roy

Specs:

AMD 64 3000+
ATI Radion 9550
Asus KBS-MX Motherboard
2x 512 MB geheugen
Andere monitor al geprobeerd, het kan zijn dat je beeldbuis kapot is.
Is je monitor rechtstreeks aangesloten aan je computer of hangt er nog iets tussen?? (bijv een belkin switch)

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:06

Woohooo

Smilie, James Smilie

Probeer eens andere voeding mocht dat niet werken ga er maar vanuit dat je moederbord kapoet is.

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-05 18:40

Ben1985

Tatatata!

Heb paar maanden geleden hetzelfde gehad, mijn Iiyama MA901U gaf geen beeld meer, status LED gaf "geen signaal", andere monitor eraan en t werkte perfect. Ik denk dus dat je monitor t heeft begeven. Waarschijnlijk start je computer wel door, maar dat is niet te zien zonder beeld...

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro