[CS3] copy all layers

Pagina: 1
Acties:

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
Ik heb hier een file met een aantal lagen. (gestripte animated-GIF) Die wil ik naar een andere file copiëren zonder ze te mergen. Link layers en dan copiëren werkt niet. Ik heb al geprobeerd alle lagen apart te copiëren maar dan gaan ze uit hun positie. Eerst dacht ik dan merge ik de 2 file's maar ik kan daar nergens een optie voor vinden.
Ik zoek dus een optie om alle layers onderling de zelfde plaats te laten behouden en dan te plakken in een andere file.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
laat maar.

Eerst alle layers linken en een group van maken, dan die map van de group op het andere plaatje slepen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 09:35
je kunt ook meerdere lagen selecteren (shift + selecteren) en die lagen vervolgens naar je andere document slepen ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
En als je dan ook nog wil dat ze op dezelfde plaats blijven als in het originele document hou je tijdens het slepen je SHIFT toets in. Dit werkt ook met Groups etc.
Stuk gemakkelijker als dat Linken enzo....

Oi, topic van 2 dagen oud. Sorry.....

[ Voor 11% gewijzigd door _Teq_ op 24-06-2007 19:52 . Reden: Foutje bedankt ]

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Om nog een oplossing te geven: alle lagen selecteren > rechtermuisknop > duplicate layer > en je nieuwe file selecteren uit de dropdown lijst (Destination).

Dan blijft de positie in ieder geval ook bewaard.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.