Op mijn P5B Deluxe draai ik al enkele maanden RAID0 met nog een enkele losse schijf erbij voor back-up doeleinden. Gisteravond liep de pc vast tijdens het afsluiten van Windows XP. Toen ik vanmorgen de pc opnieuw aanzette bleef deze hangen op het scherm van de Intel Matrix Storage ROM. Nog voordat de mededeling verschijnt (press ctrl-i o.i.d.) freezed de pc. Alleen ctrl-alt-del werkt dan nog.
Ik wil graag weten hoe ik dit kan oplossen en of het een bekend probleem is. Ik heb al geprobeerd om het bios te resetten maar dit heeft geen effect. Zo gauw ik de SATA-controller weer op RAID instel via het bios hangt de pc weer. Ik heb zo;n gevoel dat de Intel Matrix ROM gaar is.........kan dit? En is dit te fixen zonder een RMA?
Help!
Ik wil graag weten hoe ik dit kan oplossen en of het een bekend probleem is. Ik heb al geprobeerd om het bios te resetten maar dit heeft geen effect. Zo gauw ik de SATA-controller weer op RAID instel via het bios hangt de pc weer. Ik heb zo;n gevoel dat de Intel Matrix ROM gaar is.........kan dit? En is dit te fixen zonder een RMA?
Help!
[ Voor 7% gewijzigd door Janssen op 22-06-2007 13:46 ]