iPhone YouTube applicatie is al af

Pagina: 1
Acties:

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:55

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
nieuws: 'Geen Flash of Java op iPhone'
Dat betekent bijvoorbeeld dat het van Flash afhankelijke YouTube niet bereikbaar zal zijn. Apple zou alle video per se in het H.264-formaat willen hebben, en een speciale iPhone-YouTube-site is dan ook in de maak. Apple belooft dat deze site in eerste instantie 'tenminste tienduizend filmpjes' zal bevatten, wat in vergelijking met de miljoenen video's op de 'echte' site uiteraard een schijntje is.
De iPhone heeft, zoals in de reacties ook al wordt opgemerkt, begin deze week een update gehad waarbj YouTube filmpjes via een speciale applicatie (ander knopje in het menu) kunnen worden afgespeeld. Deze filmpjes zijn inderdaad geherencodeerd in H.264, worden ook voor de AppleTV gebruikt, en tegen de zomer zou al YouTube's content overgezet moeten zijn. Dit maakt deze alinea enigszins gedateerd :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Lijkt mij dat YouTube, en niet iPhone een update heeft gehad :) Verder heb ik het iets helderder geformuleerd, denk dat het nu weinig misverstanden meer zal opleveren :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:55

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Rataplan schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:11:
Lijkt mij dat YouTube, en niet iPhone een update heeft gehad :) Verder heb ik het iets helderder geformuleerd, denk dat het nu weinig misverstanden meer zal opleveren :)
Eigenlijk hebben ze zelfs beide een update gehad :) De update van YouTube, waarbij content in H.264 werd gereencode, was al eerder bezig, vanwege de AppleTV. Nu heeft de iPhone zelf ook een upodate gehad, YouTube filmpjes zijn met een losse applicatie binnen te halen, dus niet via de browser maar rechtsreeks. Zie http://www.apple.com/iphone/internet/?feature=feature05

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary