Goeie,
Ik ben nu al een week of twee, drie aan het prutsen om een Dell Latitude D820 aan de praat te krijgen als htpc, gekoppeld aan een firedtv sat ontvanger en met mediaportal als software. Steeds gaat er iets mis, en voor een produktieomgeving is dat domweg niet acceptabel ("Hoe bedoel je hij heeft Desperate Housewives niet opgenomen?!").
En zo moeilijk moet het toch niet zijn, dacht ik zo. Ik wil alleen:
- beeld kunnen ontvangen van de astra 19.2 E (CanalDigitaal, met CI+Smartcard) *en* van de astra 28.2 E (free-to-air BBC) (2 schotels, diseqc switch)
- eenvoudig kunnen opnemen vanuit een EPG
- DVDs kunnen afspelen, hetzij fysiek, hetzij als ISO
- Andere soorten films kunnen afspelen (avi, mpg, etc)
- er van uit kunnen gaan dat dit allemaal *werkt*.
Ik heb al een poosje een macbook, en daar ben ik erg tevreden over, dus overweeg ik nu om eens aan die kant te kijken. Bij mijn weten is er maar 1 product dat dit kan, en da's de eye-tv 610 dvb-s.
Heeft iemand daar ervaringen mee?
Ik ben nu al een week of twee, drie aan het prutsen om een Dell Latitude D820 aan de praat te krijgen als htpc, gekoppeld aan een firedtv sat ontvanger en met mediaportal als software. Steeds gaat er iets mis, en voor een produktieomgeving is dat domweg niet acceptabel ("Hoe bedoel je hij heeft Desperate Housewives niet opgenomen?!").
En zo moeilijk moet het toch niet zijn, dacht ik zo. Ik wil alleen:
- beeld kunnen ontvangen van de astra 19.2 E (CanalDigitaal, met CI+Smartcard) *en* van de astra 28.2 E (free-to-air BBC) (2 schotels, diseqc switch)
- eenvoudig kunnen opnemen vanuit een EPG
- DVDs kunnen afspelen, hetzij fysiek, hetzij als ISO
- Andere soorten films kunnen afspelen (avi, mpg, etc)
- er van uit kunnen gaan dat dit allemaal *werkt*.
Ik heb al een poosje een macbook, en daar ben ik erg tevreden over, dus overweeg ik nu om eens aan die kant te kijken. Bij mijn weten is er maar 1 product dat dit kan, en da's de eye-tv 610 dvb-s.
Heeft iemand daar ervaringen mee?
What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?