Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Verwijderd
Wat denk je zelf. Ze worden meestal in het oosten geproduceerd, voedingen geven werledwijd 12 en 5 volt af, allen wat erin gaat is anders (110 of 220).
Die plextors komen echt niet uit het oosten in bouwpakket en worden dus kant en klaar in een beschermende verpakking verstuurd.
En wat je vraag aangaat over de post, ook hier, wat denk je zelf? Brieven komen aan, UPS en TNT weten wereldwijd dagelijks miljoenen pakketjes op de juiste plekken op te halen en af te geven.
Sorry voor de rant , kansloze topicstart wat niet getuigt van inzicht en gezond verstand.
Enige waar je problemen mee krijgt is evt garantie, vaak is dit regiogebonden bij OEM fabrikanten.
Die plextors komen echt niet uit het oosten in bouwpakket en worden dus kant en klaar in een beschermende verpakking verstuurd.
En wat je vraag aangaat over de post, ook hier, wat denk je zelf? Brieven komen aan, UPS en TNT weten wereldwijd dagelijks miljoenen pakketjes op de juiste plekken op te halen en af te geven.
Sorry voor de rant , kansloze topicstart wat niet getuigt van inzicht en gezond verstand.
Enige waar je problemen mee krijgt is evt garantie, vaak is dit regiogebonden bij OEM fabrikanten.
Off-topic maar heb je uberhaupt aantoonbare reden waarom je oude plextor branders wil gebruiken i.t.t. (goedkopere) moderne branders?
Oud zijn ze ook niet echt maar ik hecht altijd veel waarde aan goeie branders, Plextor is voor mij HET top merk dvd brander.Kokkers schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:48:
Off-topic maar heb je uberhaupt aantoonbare reden waarom je oude plextor branders wil gebruiken i.t.t. (goedkopere) moderne branders?
En aangezien ik veel met audio/video doe heb ik gewoon goeie branders nodig.
Al die andere troep hoef ik never nooit (LG, BenQ, Asus, LiteOn or whatever)
Omdat Plextor soms wel eens ander merk branders als hun eigen uitbrengen (zoals ze nu doen met de 800 en de 810) wil ik graag echte plextors.
Omdat ze nu dus die nieuwe hebben kan je die oudere gelijk nergens meer kopen, vandaar dat ik die nog zoek.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Vroegah was ik zelf zeer Pro Plextor, maar qua prijs/kwaliteit verhouding is het al 10x ingehaald door andere merken helaas, zodanig dat ik het er niet meer voor over heb om een Plex te halen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zelf wist ik het niet, anders zou ik het ook niet vragen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:33:
Wat denk je zelf. Ze worden meestal in het oosten geproduceerd, voedingen geven werledwijd 12 en 5 volt af, allen wat erin gaat is anders (110 of 220).
Dat van die 110 of 220 wat trouwens 230 moet zijn wist ik wel, maarja het zou kunnen dat ze daarom ook een andere spanning binnenin je pc nodig hebben bij 110V, Maargoed nee dus
Daar heb je gelijk in maar ik vroeg mij af of zo'n ding het zou overleven als hij van ver moet komen, dat hij aankomt zal zeker wel zo zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:33:
Geen enkele vraag is kansloos als je zelf het antwoord niet weetVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:33:
Je zit jezelf in de weg met je eigenwijsheid. Welke troep? Ga een struinen op internet naar brandervergelijkingen. Dan zal je zien dat bijvoorbeeld LiteOn toch verdacht goede branders in elkaar schroeft.crack_en_hack schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:07:
[...]
En aangezien ik veel met audio/video doe heb ik gewoon goeie branders nodig.
Al die andere troep hoef ik never nooit (LG, BenQ, Asus, LiteOn or whatever)
Plextor heeft alleen nog een goede naam, maar eigenlijk maken ze dat niet meer waar. Ja, dat de branders nog steeds goed zijn, klopt wel, maar andere merken zijn gewoon net zo goed geworden.
Sterker nog... Ook Plextor maakt niet alle drives zelf.... Leveranciers zijn o.a. Lite On en Benq. Wel met aangepaste firmware en natuurlijk een plextor label erop.Hann1BaL schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:22:
[...]
Je zit jezelf in de weg met je eigenwijsheid. Welke troep? Ga een struinen op internet naar brandervergelijkingen. Dan zal je zien dat bijvoorbeeld LiteOn toch verdacht goede branders in elkaar schroeft.
Plextor heeft alleen nog een goede naam, maar eigenlijk maken ze dat niet meer waar. Ja, dat de branders nog steeds goed zijn, klopt wel, maar andere merken zijn gewoon net zo goed geworden.
Voordeel is wel de superieure garantie als er wat mis is, en die kun je hard nodig hebben bij sommige typen.............
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Verwijderd
http://www.alternate.nl/h...showTechData=true#tecData
de plextor px-755uf,ik heb em zelf daar ook gehaald en ben er heel tevreden mee.
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=CEBX10
of deze de px-760sa
de plextor px-755uf,ik heb em zelf daar ook gehaald en ben er heel tevreden mee.
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=CEBX10
of deze de px-760sa
Ik snap de beweegredenen ook niet helemaal.
Plextor gebruikt loopwerken van anderen, wanneer zij zich realiseren dat ze het zelf niet beter kunnen doen. Toen de eerste NEC branders uitkwamen die + en - konden branden, klopte Plextor bij NEC aan, et voila, er kwam een Plextor brander op de markt met een NEC loopwerk.
Een jaartje later, LG had weer een snel loopwerkje/leuk foefje, Plextor klopt bij LG aan.
Je hoeft je echt niet te schamen hoor, als er een NEC/Samsung/BenQ in je PC zit i.p.v. een Plextor.
Of staat er bij jou ook een Ferrari op de oprit, "omdat die zulke "echte" auto's maken t.o.v. andere merken"??
Plextor gebruikt loopwerken van anderen, wanneer zij zich realiseren dat ze het zelf niet beter kunnen doen. Toen de eerste NEC branders uitkwamen die + en - konden branden, klopte Plextor bij NEC aan, et voila, er kwam een Plextor brander op de markt met een NEC loopwerk.
Een jaartje later, LG had weer een snel loopwerkje/leuk foefje, Plextor klopt bij LG aan.
Je hoeft je echt niet te schamen hoor, als er een NEC/Samsung/BenQ in je PC zit i.p.v. een Plextor.
Of staat er bij jou ook een Ferrari op de oprit, "omdat die zulke "echte" auto's maken t.o.v. andere merken"??
Je stopt er toch gewoon een 12V lijn in van je PC, of hebje het over externe? Dan moet je een andere adapter halen...
Goeie vergelijking. Ferrari staat er tenslotte bekend om dat de technologie per jaar verschilt. Het ene jaar is het een vermomde Golf en het volgende jaar is het Fiat Panda met een mooi schilletje. emo.gif.Brede P schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:06:
[...]
Pagina: 1