Ik heb es gehoort van koelstrips. Maar ik kan er niet echt wat over vinden. Heeft iemand een beter ID ?? Nou ik bedoel dus SDRAM maar ik was nog een beetje bezopen toen ik dit poste : )) heb nog niet geslapen namelijk : ))
seriously redundant dynamic access memory
.
en nee, je hoeft sdram niet te koelen, maar rdram (rambus) gebruikt wel koelstrips om te warmte beter over de hele module te verdelen. misschien dat je dat bedoelt?
en nee, je hoeft sdram niet te koelen, maar rdram (rambus) gebruikt wel koelstrips om te warmte beter over de hele module te verdelen. misschien dat je dat bedoelt?
Nee, ik denk dat hij bedoelt van die koper strips, die had een jappanertje ook om z'n geheugen zitten om beter te koelen op hoge snelheden.
39
Verwijderd
Met cardcooler XT misschien?? anders met fragtape alu strippies erop plakken maar weet niet of het hier echt door gekoeld wordt...
Peltier + waterkoeling [Kan je RAM tenminste een leuke busspeed aan]
Ik neem geen verantwoordelijkheid voor enige schade aan (computer)systemen of enig ander letsel door deze tip
Ik neem geen verantwoordelijkheid voor enige schade aan (computer)systemen of enig ander letsel door deze tip
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
[dom]
hoe de fuk spreek je peltier eigenlijk uit? heb ik me nou altijd al afgevraagd...
[/dom]
hoe de fuk spreek je peltier eigenlijk uit? heb ik me nou altijd al afgevraagd...
[/dom]
Verwijderd
kryoteh was ut d8 ikAch boeit ook niet ik koop wel een cryotec
ja das lekkaer slim kan je beter vapochill kopen gaat wat langer mee en past bijna in elke kast
Pagina: 1