Heb zojuist een 'vraag' advertentie geplaatst, waarbij ik als prijs 'notk' invulde. Na het opslaan ontving ik een foutmelding dat dit geen geldig bedrag was. Alle eerder ingevulde waarden, zoals de omschrijving, bleven behouden, behalve de verzend- en bezorgmethoden.
Bij de verzendmethoden was alleen nog 'ophalen' geselecteerd, terwijl ik ook post nationaal en ophalen had geselecteerd.
Bij de betaalmethoden had ik beide bank opties, contant en rembours gekozen, maar deze waren allemaal weer inactief.
Ik zag het nu toevallig, en heb ze dus weer gewoon aangezet nadat ik de prijs had gecorigeerd. Maar kan me voorstellen dat anderen het over het hoofd kunnen zien.
Bij het bewerken van de advertentie blijven deze velden overigens wel actief.
Bij de verzendmethoden was alleen nog 'ophalen' geselecteerd, terwijl ik ook post nationaal en ophalen had geselecteerd.
Bij de betaalmethoden had ik beide bank opties, contant en rembours gekozen, maar deze waren allemaal weer inactief.
Ik zag het nu toevallig, en heb ze dus weer gewoon aangezet nadat ik de prijs had gecorigeerd. Maar kan me voorstellen dat anderen het over het hoofd kunnen zien.
Bij het bewerken van de advertentie blijven deze velden overigens wel actief.
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 22-06-2007 10:41 ]