Toon posts:

waar op te letten bij aanschaf van een lcd tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een lcd tv, die ongeveer 600 tot 650 E mag kosten. het liefst heb ik een zo groot mogelijk scherm, maar een iets kleinere (68cm is minimum) mag ook nog. 82 cm prefereer ik dus. ik zie wel een hoop gegevens, feiten, contrasten, enz. langskomen, maar waar moet ik nu op letten?

ik zoek dus een lcd tv, waarop ik mooi beeld heb, waar ik af en toe wat games op kan spelen, maar vooral zal ik veel kabeltv kijken via de lcd. (daar hoor ik goede en slechte meningen over).

heeft een van jullie misschien ook een speciaal merk, of type (bijvoorbeeld de 32LC25R van LG) wat jullie mij kunnen aanraden?

na tot nu toe een lange speurtocht, kwam ik uit bij de 32PFL5322 van philips. ik heb het liefst een tv van een wat groter merk, daar denk ik meer zekerheid te hebben qua duurzaamheid.

alle meningen zijn welkom, ik sta open voor alles.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Gaat het om digitale kabel TV of analoge kabel TV?

Indien het om digitale kabel TV gaat raad ik je aan om ook naar de Tosiba 32C2000 te kijken. Die vind ik beter dan de 2 modellen die jij noemt.

Indien het om analoge kabel TV gaat kun je wellicht beter een goede 26 inch kopen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Er zijn ondertussen zoveel topics over LCD TV's dat daar echt wel genoeg informatie te halen is. Loop ook vooral eens een winkel binnen om daar te vragen, maar vooral ook zelf naar de schermen te kijken. De specs zeggen meestal heel weinig, en als een TV jou aanstaat en de door jou gewenste aansluitingen heeft, dan is die gewoon prima.

Wat je hier gaat krijgen is gewoon een opsomming van TV's en iedereen vind zijn eigen TV de beste. Je hebt er dus helemaal niks aan. Enige manier om wijzer te worden is door zelf op zoek te gaan

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.