Ja, dit pissed me dus echt hard off hè... heb ik een berichtje of 40 gemod, wil ik effe iemands beoordeling bekijken, doe ik backbutton, weg moderatie! Wat is dat nou voor een k*tzooi! Femme, regel dat!
Hmm, dat heb ik nog nooit gehad (ook niet geprobeerd
.
Een beetje rustiger mag wel trouwens
Een beetje rustiger mag wel trouwens
Laatste post van mij hierin.
'k ken je langer dan vandaag.
'k ken je langer dan vandaag.
Vraag aan mensen die me wel kennen, ik post vrijwel nooit sjaggerijnig... Ik kan wel een paar schelwoorden plaatsen, maar das alleen om aan te geven dat ik het balen vond dat ik nu 40 berichten overnieuw kan modden. Maar ik ben vrolijk hoor
Dit ligt aan je browser. Ik gebruik nergens een pragma no cache op t.net dus daar zou 't ook niet aan kunnen liggen.
Voor dit soort dingen open ik bdw een nieuw window.
Voor dit soort dingen open ik bdw een nieuw window.
Ehm, geen enkele URL met een ? er in wordt gecached... (ik zit achter een proxy).
Komop man, hier op GoT werkt het ook prima bij reakties e.d. ... moet op t.net toch ook kunnen? (post vars mee naar volgende page, pleur in een session cookie van mijn apart, wees creatief...)
Komop man, hier op GoT werkt het ook prima bij reakties e.d. ... moet op t.net toch ook kunnen? (post vars mee naar volgende page, pleur in een session cookie van mijn apart, wees creatief...)
Zucht, kennen doe ik je niet, 'k heb wel post genoeg gezien van je, dus 'k wist dat je niet serieus was, maar 'k had toch de behoefte om te reageren. Maar dit is verder off topic, dus laat maar.Op donderdag 08 februari 2001 18:08 schreef CyberJunk86. het volgende:
grapjas! Jij kent mij helemaal niet WAUS!
![]()
![]()
Pagina: 1