Toon posts:

Wel g.v.d.! Moderaties weg na back button :(((((((

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit pissed me dus echt hard off hè... heb ik een berichtje of 40 gemod, wil ik effe iemands beoordeling bekijken, doe ik backbutton, weg moderatie! Wat is dat nou voor een k*tzooi! Femme, regel dat! ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, dat heb ik nog nooit gehad (ook niet geprobeerd ;).

Een beetje rustiger mag wel trouwens

Verwijderd

Topicstarter
zie laatste smiley ;)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Laatste post van mij hierin.

'k ken je langer dan vandaag.

Verwijderd

Topicstarter
:D grapjas! Jij kent mij helemaal niet WAUS! :D :D :D

Vraag aan mensen die me wel kennen, ik post vrijwel nooit sjaggerijnig... Ik kan wel een paar schelwoorden plaatsen, maar das alleen om aan te geven dat ik het balen vond dat ik nu 40 berichten overnieuw kan modden. Maar ik ben vrolijk hoor :) (Echt waar, ik ben zelden sjaggerijnig, zelfs in de ergste flames, ik kan fel reageren, maar het boeit me geen ruk... Als ik me erger aan tweakers, de pc of wat dan ook, is het heel simpel: PC uit, boek open, blij :) )

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit ligt aan je browser. Ik gebruik nergens een pragma no cache op t.net dus daar zou 't ook niet aan kunnen liggen.

Voor dit soort dingen open ik bdw een nieuw window.

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, geen enkele URL met een ? er in wordt gecached... (ik zit achter een proxy).
Komop man, hier op GoT werkt het ook prima bij reakties e.d. ... moet op t.net toch ook kunnen? (post vars mee naar volgende page, pleur in een session cookie van mijn apart, wees creatief...)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 08 februari 2001 18:08 schreef CyberJunk86. het volgende:
:D grapjas! Jij kent mij helemaal niet WAUS! :D :D :D
Zucht, kennen doe ik je niet, 'k heb wel post genoeg gezien van je, dus 'k wist dat je niet serieus was, maar 'k had toch de behoefte om te reageren. Maar dit is verder off topic, dus laat maar.
Pagina: 1