turtle firewall probleem output op elke console

Pagina: 1
Acties:

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:41

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Ik ben wat aan het prutsen met m'n nieuwe firewall. Ik heb Turtle Firewall ( op Debian 4 ) geinstalleerd via de Webmin pagina. Installatie ging verder prima en alles werkt.

op 1 ding na. ik krijg een gruwelijke hoeveelheid aan rotzooi op elke console van Turtle firewall.

Regels als

TFW lan-FIREWALL:IN=eth0 OUT= MAC= SRC=192.168.189.134 DST=224.0.0.251 LEN=177 TOS=0x00 etc etc.

Deze output wil ik niet op elke console ik heb alleen geen flauw idee waar ik dit kan uitzetten.

hetvolgende heb ik geprobeerd :

syslog.conf aangepast voor alle emerg fouten.
start/stop scripts van turtle firewall aangepast en alle output gedirect naar /dev/null

Google levert helaas niets bruikbaars op en er wordt ook niets vermeld in de handleiding van Turtle Firewall.

Iemand bekend met dit probleem en hoe ik dit kan oplossen?
Thanks

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Verwijderd

Haal alle -j LOG statements weg uit je firewall of disable de dmesg ring buffer.

• Buffy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

Buffy

Fire bad, Tree pretty

code:
1
dmesg -n 1

Iets wat ik altijd vergeet na een reboot van mijn router/server. Moet eigenlijk in een rc script worden gezet :)

That which doesn't kill us, makes us stranger - Trevor (AEon FLux)
When a finger points at the moon, the imbecile looks at the finger (Chinese Proverb)

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:41

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Thanks!

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

Edit: never mind, domme opmerking

[ Voor 88% gewijzigd door wzzrd op 25-06-2007 17:04 ]