Toon posts:

coax camera gestreamt aansluiten op beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem, ik wil op een ‘feestje’ een paar schermen ophangen met wat projectors.
Langs de ene kant wil ik onze sponsors laten zien maar ook beelden van de zaal zelf die we filmen met wat kleuren bewakingscamera’s.
Die camera’s zijn aangesloten met een coax, dus als ik die wil aansluiten op mijn pc moet dat via een tv-in kaart.

Nu is het grote probleem dat de hal nogal groot is en we niet zoveel kabels hebben, dus had ik het idee om dit via een draadloos netwerk door te sturen naar een laptop die bij de beamer staat aan de overkant van de zaal.

Maar ik zit met het probleem dat ik niet weet hoe ik de beelden die binnen komen via de tv-in kaart naar die laptop gestreamt krijg. Ik heb VLC player al geprobeerd en dit werkt perfect met een gewone camera op firewire of usb maar dus niet via aan tv kaart.

Heeft er iemand hier misschien een oplossing voor?

Dan heb ik nog een probleem, omdat gewoon beelden nogal saai zijn zou ik een automatisch vj programma willen gebruiken, zoiets als Beatharness (http://www.beatharness.com/ ) maar dit moet natuurlijk ook kunnen samenwerken met die tv kaart en dat streamen.

Heeft er iemand misschien al zo een opstelling gemaakt of heeft er iemand een idee welke apparatuur/software ik hiervoor zou nodig hebben?
Het mag natuurlijk ook allemaal niet teveel kosten.

Alvast bedankt

ps: sorry als deze post niet juist staat maar ik kan niet direct vinden waar ze dan wel moest staan