Office 2007 nederlandse versie draaien op engelse licentie?

Pagina: 1
Acties:

• turbomckwek
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11-2022
HeyHey,

Zojuist zat ik even te kijken en toen kwam ik er achter dat ik via surfspot 1 Nederlandse en 1 Engelse versie van office 2007 kan bestellen als student. Mijn idee was om de nederlandse 2 x te installeren 1x met de nederlandse licentie en 1x met de engelse licentie, ik weet niet of dit mogelijk is. Is er iemand die er ervaring mee heeft?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
waarom zou je een engelse pakken als je toch de nederlandse gebruikt?

• turbomckwek
Nou ik wil het op 2 computers installeren, maar als ik dan 1x op nederlandse licentie en 1x op engelse licentie zou gaan heb ik 2x nederlandse versie

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
ja maar wat is er mis met 2 nederlandse?

• turbomckwek
Nou dat ik maar 1x een nederlandse en 1x een engelse via surfspot kan bestellen en dan kost het me maar 50 euro per office suite en anders 130 dat is er mis 2 twee nederlandse

Verwijderd

Waar je waarschijnlijk op doelt, is het feit dat je bij Surfspot een produkt (om een of andere dubieuze reden) maar een maal mag bestellen.

Aangezien Engelse en Nederlandse versies aparte producten zijn denk je zo aan twee geldige keys te komen.

Ik vraag me sterk af of dit werkt. Ik kan me voorstellen dat UK en NL versies van een produkt beide verschillende keys willen. Daarnaast denk ik dat het niet 100% legaal is. Je mag bijvoorbeeld ook niet van een Nederlandse Office 2003 upgraden naar een Engelstalige Office 2007.

offtopic:
Erg fijne product overigens Office 2007! Echt een verbetering t.o.v. Office 2003.

• turbomckwek
Ja dat is eigenlijk wel een beetje het verhaal ja, ik had al van meerdere begrepen dat het een super product is tenaanzien van 2003 dus dacht als dit nog eens werkt is het helemaal super.

Maar ik ga het denk ik gewoon eens proberen, wie weet
Pagina: 1