Toon posts:

Resolutie in Red Alert

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben helemaal weg van Red Alert 1, dus niet 2 of Tiberian Sun, 1 dus ;), maar het enige wat mij stoort is de lage resolutie, is er een manier om die resolutie op te voeren tot 1280 x 1024 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er geen patch voor is,dan denk ik het niet.

Probeer eens bij Westwood te kijken of er een patch voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ongetwijfeld met een patch, maar hij staat niet op WW, bij TB was het easy, even .ini aanpassen, maar bij Red Alert 1 lukt het neit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmmmm is mogelijk je moet het alleen met de hand instellen en niet kl*te in het spel zelf met de resolulite
ik weet niet meer welke bestand het is maar moet je ff zoeken

ergens in een INI file moet het staan
ik denk red.ini ofzo of sun.ini
dat is met elk red alert spel zo, alleen als je online gaat spelen moet je meestal op 640x480 draaien :r maar je single missions op 1280 is wel cool, je menu word dan heel goed je hoeft zelfs bijna niet meer tescrolen door het menu heen

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 23:19 schreef Bass64 het volgende:
hmmmm is mogelijk je moet het alleen met de hand instellen en niet kl*te in het spel zelf met de resolulite
ik weet niet meer welke bestand het is maar moet je ff zoeken

ergens in een INI file moet het staan
ik denk red.ini ofzo of sun.ini
dat is met elk red alert spel zo, alleen als je online gaat spelen moet je meestal op 640x480 draaien :r maar je single missions op 1280 is wel cool, je menu word dan heel goed je hoeft zelfs bijna niet meer tescrolen door het menu heen
Bedoel jij niet RA2??
dat ius idd in een ini file maar Red1 ken dat geloof ik niet?

ik heb het volledige pakketje ooit gekocht met aftermatch enzo en ben eens wezen kijken in de ini file maar niets gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestormer
  • Laatst online: 13-10 01:20
Op donderdag 08 februari 2001 17:45 schreef mxstrAEm het volgende:
Ik ben helemaal weg van Red Alert 1, dus niet 2 of Tiberian Sun, 1 dus ;), maar het enige wat mij stoort is de lage resolutie, is er een manier om die resolutie op te voeren tot 1280 x 1024 ?
ga naar www.childs-play-software.com hun hebben daar wel wat voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja het kan.

verander de resolutie ergens in een ini of weedikveel wat. Heb er op internet wel over gelezen.

In de tijd dat RA uitkwamm waren er nog weinig PC die ra in een hogere resolutie konden draaien dan 600X800 (in te stellen in het spel). Maar via die ini kan je het verhogen...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 09 februari 2001 10:04 schreef Dinictus het volgende:
Ja het kan.

verander de resolutie ergens in een ini of weedikveel wat. Heb er op internet wel over gelezen.

In de tijd dat RA uitkwamm waren er nog weinig PC die ra in een hogere resolutie konden draaien dan 600X800 (in te stellen in het spel). Maar via die ini kan je het verhogen...
deze forum niet gelezen zeker maar gewoon gelijk op reply gedrukt?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1