Toon posts:

2x 12 volt lijnen x1950 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een antec truepower 2 (550W) deze heeft 2 stuks 12 volt lijnen van ieders 19A, de videokaart ( x1950 pro AGP) heeft 30A nodig.
aan mijn voeding zitten 2 pci-e connectoren, maar voor mijn videokaart heb ik 2 molex stekkers nodig. moet ik dan een pci-e connector naar molex plug kopen? of zitten de molex stekkers ieder al op een aparte lijn?

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07 16:23
Je videokaart heeft bij lange na geen 30A nodig.
Er wordt een voeding met 30A op de 12 volt lijnen gevraagt om dat deze ook nog de rest van het systeem moet voeden.

Je kunt hem gewoon met 2 molexen voeden.
Het stroomverbruik van de x1950 pro valt best mee.

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Het makkelijkste is om hem gewoon met 2 molexen te voeden. Dat lukt makkelijk met die voeding.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Heb hier hetzelfde model PSU en dezelfde grafische kaart als jou, werkt perfect gewoon met die molexen :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 03:43:
ik heb hier een antec truepower 2 (550W) deze heeft 2 stuks 12 volt lijnen van ieders 19A, de videokaart ( x1950 pro AGP) heeft 30A nodig.
:z
Geen 30A dus, dat zou echt een _gigantische_ hoeveelheid zijn.

Die Antec 550W zal vast geen problemen hebben met een X1950 als je die aan 2 molexen hangt. Welke 12V lijn je gebruikt kun je misschien nog wel opzoeken als er iets op de stekkertjes staat of met behulp van de documentatie van de voeding. Niet dat ik me daar te veel zorgen om zou maken, tenzij je je verder veel hardware er aan hangt dat je de stroom echt goed moet verdelen of bepaalde spullen niet aan elkaar wilt hangen.
Dit is prima zelf op te lossen verder :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.