Toon posts:

Hercules Prophet II MX DDV Retail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Dit is weer een leuke... Ik heb dus een Hercules Prophet II MX DDV Retail, leuke kaart enzo maaaaaaaar... Als ik een filmpie speel of een beetje spelletje speel, slaat mijn hele PC op een gegeven moment helemaal vast :?

Dus ik op onderzoek uit, en ik raak mijn "koel"blokje aan, en ik zweer je dat ik mijn vingers er aan brand... Dit vind ik een beetje wacky want die kaart is niet overgeklokt niets, kast staat open, dus frisse lucht geen tekort enzo... (herrie in overvloed tough :-) ) Iemand enig idee wat hieraante doen is ? Dit is niet normaal enzo...

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Beetje raar dat ie zo warm wordt, heb zelf de zelfde kaart en heb nergens last van, maar ik zou er een 486 koelertje opschroeven. zodat ie zeker niet meer vast loopt door warmte. En dan overklokken :)

Eppie

Verwijderd

Dit mag echt niet....zelfs al zit er geen fan op je koellichaam....

Nvidia zegt zelfs dat zonder koellichaam een Geforce2 MX prima werkt.....omdat o.a. de GPU op 0.18 micron core is gemaakt, wordt hij niet zo heet...

Ergens anders heb ik iemand anders met hetzelfde probleem bij deze kaart gezien...en die had er zelfs een koelertje op gedaan....

Maar goed....als je de GPU koelt (HEEL goed koelt in dit geval) dan is je probleem misschien opgelost....

Ik adviseer je om Arctic-zilver pasta en BLUE ORB of iets dergelijks te gebruiken....
(er zijn nog betere koelers verkrijgbaar....moet je effe zoeken)

Good luck... ;)

P.S....heb je nog garantie ??

Verwijderd

Topicstarter
heya,

Yeah ik heb nog garantie, werk zelf in een computerwinkel dus dan valt er altijd wel wat te regelen hehehe... Maar ok...
Mja maar ik vind het zo wappie, ik bedoel, als ie et zelfs zonder koeler moet doen, ik bedoel DUH... ik brandde echt me fikken eraan... ik denk dat ik gewoon maar eens even wat dingen ga bellen, kan noooooooit goed zijn... en om dan een orb er op te gaan plakken, is cool, maar zou overbodig moeten zijn... ;) ze vervangen um maar B-)

Mauro