MaxPC

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Topicstarter
Even een snelle vraag. Zoeken naar een nieuw beestje om mee te gamen kom ik steeds de firma MaxPC tegen die leuke aanbiedingen heeft. Echter, in de shop reviews komt dit bedrijf niet voor en zoeken op dit forum levert ook slechts 3 hits op, waarbij niets wordt gezegd over de betrouwbaarheid en kwaliteit van deze winkel.

Dus lang verhaal kort: Iemand ervaringen?

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Op hun site vermelden ze wel dat ze al door 3 magazines in een test hebben deelgenomen. Dat zal ook niet zomaar gebeuren dus is misschien al een teken dat het redelijk okay is? Verder geen ervaringen maar wist niet of je dat al gezien had :).

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Topicstarter
Ja, ik heb dat wel gezien, maar vind het vreemd dat ik verder niets kan achterhalen over klant-ervaringen met deze winkel, vandaar mijn vraag. Het kan wel zijn dat ze een mooi systeem hebben maar verder bijvoorbeeld hele rotte service of slechte levertijden.

Aangezien ik toch niet langer kon wachten (zoiets jeukt nou eenmaal 8) ) heb ik toch maar mijn bestelling geplaatst, ik houd jullie op de hoogte :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Tja dit is geen topic voor CSL omdat het over een shop gaat ;)

mocht je na levering van je bestelling tevreden zijn dan zou je een review kunnen maken op de frontpage. Dit is in ieder geval geen topic voor CSL en gaat dus dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.