.mkv omzetten naar .ts

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03 22:55
Hallo,

Ik heb een HD bestand welk ik wil afspelen op mijn computer, dit bestand is een .mkv bestand, maar deze krijg ik niet afgespeelt in Cyberlink PowerDVD wat het enige programma is waar ik purevideo van nvidia aan de praat krijg.

Ik kan het bestand wel afspelen in windows media player classic, maar dan hapert het om de zoveel seconden.

Ik heb ook een aantal HD .ts bestanden en deze kan ik wel afspelen in PowerDVD, is er een mogelijkheid om de .mkv bestand om te zetten naar een .ts bestand?

Nadat ik wat op het internet had rondgesurft kwam ik er achter dan eem .mkv bestand eigenlijk een collectie bestanden is. Deze heb ik er uit kunnen halen.

De bestanden die er in zaten was een .ac3 (geluid) bestand en een .h264 (beeld).

Is er mischien een mogelijkheid om die twee bestanden samen te voegen tot een .ts? Of kan ik een .mkv rechtstreeks converteren naar .ts?

Alvast bedankt.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03 22:55
Ja, daar heb ik ook wel op gezocht, dat is allemaal to divx to avi e.d ik wil geen compressie of iets dergelijks toepassen, als .avi ben je volgens mij het dolby surround geluid kwijt, en dat wil ik ook niet.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

en wat heeft dit met Windows als OS te maken?

Normaliter zou ik een topic nog wel verplaatsen, maar je topicstart laat helaas nog wat steken vallen.
Lees de Windows Clients - Policy over wat we in WOS van een goede topicstart verwachten, en wat voor topics hier eigenlijk horen.

Probeer het dan nog eens opnieuw in het juiste forum, maar dan wel met iets meer eigen research met betrekking tot converteren/recoden van MonkeyVideo bestanden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.