A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Maar dat is misschien wat prijzig...of voipen via wifi thuis?
Bedoel je en wil je zo iets?Met MobielThuis wordt mobiel bellen nog veel leuker. Je belt thuis met je mobiel voor de voordelige tarieven van de vaste lijn. En je bespaart maandelijks ook nog eens een leuk bedrag op je belkosten. Bovendien werkt MobielThuis gewoon op je huidige mobiele telefoon. Makkelijk toch?
De voordelen op een rij
Je belt voor 3 ct/min naar vast en 12 ct/min naar mobiel
Overal in en om het huis bellen met het meest gewaardeerde netwerk van Nederland
Werkt op elk mobiel toestel
Maandelijks opzegbaar
anders schrijf ik eerst 1.6mrd-1 op
[ Voor 16% gewijzigd door Voutloos op 21-06-2007 23:52 ]
{signature}
Ja zoiets bedoel ik. Punt is alleen dat ik bij m'n ouders woon, dus in dat opzicht kan ik niet zo even een ander abonnement kiezen. Dacht dat het misschien wel mogelijk was, maar mijn hoop lijkt snel vervaagdDaannO schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:09:
Ik kan niet echt direct op de vraag ingaan omdat ik even niet weet of het wel of niet kan, maar ik heb wel een alternatief:
[...]
Bedoel je en wil je zo iets?
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Binnenkort krijg ik een oude, maar gloednieuwe TH688 die zowel op DECT als het GSM netwerk kan communiceren. Zodra je buiten het DECT bereik bent, ga je over op GSM
[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 21-06-2007 22:24 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
En toen ging het uiterlijk een rol spelenGinz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:22:
Kan wel!
Binnenkort krijg ik een oude, maar gloednieuwe TH688 die zowel op DECT als het GSM netwerk kan communiceren. Zodra je buiten het DECT bereik bent, ga je over op GSM
[afbeelding]
We hebben geen 1,6 miljard inwoners, maar 16 miljoen (ongeveer)Voutloos schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:11:
Als het wel op eenvoudige wijze kon, wisten de andere 1,599,999,999 Nederlanders wel hoe en had je het wel moeten vinden, dus het kan niet.
[ Voor 85% gewijzigd door Ginz op 21-06-2007 22:26 ]
-
Ginz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:25:
Daarom heb ik `m gekocht
[...]
We hebben geen 1,6 miljard inwoners, maar 16 miljoen (ongeveer)
Jij bent ook echt een (Sony) Ericsson nerd
Trouwens, Sagem heeft er ook nog een keer eentje gehad.
-