Toon posts:

22inch scherm aan een laptop koppelen als primair screen

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk dat ik een 22 inch scherm van samsung (resolutie: 1680x1080). Aan mijn laptop koppel met een scherm van (1280x800) en ook de hogere resolutie te zien krijg? Ik snap dat het zowiezo mogelijk is maar kan mijn videokaart dan ook meer pixels uitzenden dan op het scherm van de laptop zelf nodig is? Er zit een Geforce Go 7600 in mijn laptop. Ik wil hem dan ook als primary screen gebruiken maar volgens mij is dat geen probleem, maar het aantal pixels wel?

De reden van deze vraag is dat ik mijn laptop aan een 20inch scherm gehangen had en ik vond het beeld nogal wazig in verhouding tot het beeld wat hij kreeg uit de videokaart van zijn computer.

Bedankt voor de reacties!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Als je weet welke resolutie je kaart aankan, dan kun je tot die maximale resolutie op het anders scherm kijken.

Je kunt nl. voor beide schermen, laptop + extern aparte resoluties instellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Guardian Angel op 21-06-2007 21:43 ]

ARME AOW’er

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja hoor. Stel in windows gewoon je ext monitor als primairy in en dat kan allemaal prima, je resolutie kun je (evt na een reboot) ook gewoon aanpassen.
Dat het wat waziger is kan als je een DSUB connector gebruikt, dat kan icm een wat mindere kwaliteit kabel een slecht signaal opleveren.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is dan de maximale resolutie die een Geforce 7600 Go kan uitsturen? ik heb gezocht op internet maar kan niets vinden.

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-07 16:14
http://www.nvidia.com/object/go_7_series_techspecs.html
Advanced Display Functionality
Dual integrated 400MHz RAMDACs for display resolutions up to and including 2048x1536 at 85Hz
Dual DVO ports for interfacing to external TMDS transmitters and external TV encoders
Full NVIDIA® nView® multi-display technology capability

Volgens mij is dat het antwoord de nvidia site

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Verwijderd

Topicstarter
hahaha mijn dank is groot! over het hoofd gezien! bedankt! Wou ik tegen even zeker weten voor de aanschaf!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-07 08:52
ik heb hier mijn laptop met een geforce go 7600 aan de samsung 226bw hangen en dat werkt netjes :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dat gaat natuurlijk prima, kwestie van specificaties opzoeken van de kaart ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.