Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stroom is niet constant

Pagina: 1
Acties:

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Auto : P11 2.0 op G3

Probleem:
Stroom is niet altijd constant, soms zie je het licht flikkeren soms niet. Maandag heb ik mijn dynamo vervangen, daarna is het 2 dagen goed gegaan waarna het weer begon. Hiervoor heb ik ook al een andere dynamo erin gezet welke het maar een tijdje heeft uitgehouden zonder het probleem. Net de accu verwisseld met een andere(bijna nieuwe), maar ook dat hielp niks.
Rare is dus dat het zich niet altijd voor doet.

Zijn er nog andere punten die ik kan checken? Want ik word hier aardig gek van namelijk, en het kost me erg veel geld op deze manie

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:20

Super_ik

haklust!

waar wordt je gek van dan?
knippert je licht een beetje? of echt aan/uit/aan/uit?

ik snap niet goed wat het probleem is :?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Rev!
  • Niet online
flikkeren dan... wat jij wil

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-11 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Is je massa punt van je accu misschien niet helemaal lekker meer?
Als het goed is, is de negatieve kabel van je accu in de buurt van de accu verbonden met het chassis. Als daar oxidatie tussen ontstaat kan het gebeuren dat je stroomkring niet meer goed werkt.
Het zelfde geldt voor de massakabel van je dynamo, dus beide even controleren.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Zoals ik ook @ Nissanforum aangaf:

massapunten wellicht :)

• Rev!
  • Niet online
dan ga ik die maar eens checken ,weet iemadn waar ze zitten voor een primera uit 99?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Toerental van de motor blijft wel hetzelfde? Want als die schommelt, gaat het licht ook flikkeren.

• Rev!
  • Niet online
hij doet het ook bij vollast, kun je dus uitsluiten :)

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 15:32
Zijn de kabels nog wel goed?
Ik had bij een oudere peugeot ook problemen met opladen etc, garage kon niks vinden etc.

Maar op het eind was het beginpunt van een kabel, stekkertje of hoe je het noemt was niet goed meer en had niet altijd contact meer.
Pagina: 1