Beste medetweakers, ik heb een probleem dat heel storend is bij het gamen. Echt alles dat beweegt is dubbel op m'n schem. Het lijkt erop dat er tussen de even en de oneven frames een verschil zit, want als ik op printscreen druk is er niets te zien. Maar zodra ik beweeg zie ik alles 2x, met soms wel 10 pixels ertussen. Het geeft een heel onrustig beeld en omdat ik al snel misselijk word van games (3d vertigo) heb ik echt moeite om te spelen. Ik maak nu wat eigen 3d games en het is gewoon niet te testen op m'n PC thuis omdat ik er zo snel misselijk van word. Ik weet niet precies wanneer het begonnen is maar het was er nog niet toen ik een jaar geleden m'n kaart kocht. Volgens mij is het gewoon geleidelijk aan erger geworden. Het gebeurt bij alle spellen, zowel 2d als 3d, alles dat beweegt heeft het. Uiteraard m'n drivers en directx opnieuw gedaan maar dat helpt niet.
AMD XP 3200
A7N8X Deluxe mobo
Asus ATI X800 Pro 255MB videokaart
2x512MB corsair geheugen
Windows 98 en Windows 2000 dualboot en het gebeurt op allebei terwijl Win98 bijna niets geinstalleerd heeft verder omdat ik het niet zoveel meer gebruik, alleen voor m'n oude DOS meuk en om wat games te testen.
AMD XP 3200
A7N8X Deluxe mobo
Asus ATI X800 Pro 255MB videokaart
2x512MB corsair geheugen
Windows 98 en Windows 2000 dualboot en het gebeurt op allebei terwijl Win98 bijna niets geinstalleerd heeft verder omdat ik het niet zoveel meer gebruik, alleen voor m'n oude DOS meuk en om wat games te testen.