Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-11 17:09
Aangezien ik de rubbertjes van me HPM 70 kwijt ben moet ik maar een nieuwe headset kopen. Ik dachtzelf aan de HPM 82 (op ebay maar voor 10 euro):

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilewhack.com/images/tn_Stereo_Port_HF_HPM_82_2.jpg

Maar ik vind vaak de handsfree knopje voor het opnemen van de foon bij de HPM 70 erg zwaar hangen aan me oortjes. En nu krijg je er nog een remote control erbij. Weet iemand of dit wel lekker werkt?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het goed is krijg je er een zwart clipje bij, waarmee je hem aan je shirt kunt klemmen :?
Da's toch meestal zo bij die dingen. Mag ie zo zwaar zijn als je wilt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-11 17:09
The Eagle schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:53:
Als het goed is krijg je er een zwart clipje bij, waarmee je hem aan je shirt kunt klemmen :?
Da's toch meestal zo bij die dingen. Mag ie zo zwaar zijn als je wilt ;)
Die klemmetjes haal ik er meestal af, irritante troep IMO.

Verwijderd

Hij zit er niet voor niets op. Zo'n remote weegt niet veel maar het is natuurlijk wel zo dat de HPM 70 lichter is. Als je die al zwaar vindt dan vind je de 82 ook zwaar; lijkt me logisch.
Verder valt daar niet veel over te discussieren imo dus dit topic kan wel dicht.

Dit topic is gesloten.