Bij Mijn Afbeeldingen stond er eerst altijd bij afbeeldingstaken het item: Items naar cd kopieren. Deze is er nu niet meer. Hoe kan ik zorgen dat dit weer kan?
Als je in het send to de snelkoppeling naar je CDRW station zet (die nu blijkbaar mist) werkt het dan weer wel. Gebruik je trouwens XP of Vista?
je kunt ook nog gewoon je afbeeldingen naar je cd-brander slepen in verkenner
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
debiesven,
Het is hier wel de bedoeling dat je zelf al het één en ander uitzoekt voor je hier een topic opent.
We verwachten van een topicstart iets meer dan alleen je vraag, zie ook de Windows Clients - Policy .
Zo hoort op z'n minst de Windows versie die je gebruikt in je topic vermeldt te worden, eigenlijk al in de titel.
Controleer eerst of de ingebouwde CD brand functie nog werkt, en werk daarvandaan verder.
In dit topic mist teveel voorbereiding van jouw kant. Je mag een nieuw topic openen wat wel aan de Windows Clients - Policy voldoet, maar deze gaat helaas dicht.
Het is hier wel de bedoeling dat je zelf al het één en ander uitzoekt voor je hier een topic opent.
We verwachten van een topicstart iets meer dan alleen je vraag, zie ook de Windows Clients - Policy .
Zo hoort op z'n minst de Windows versie die je gebruikt in je topic vermeldt te worden, eigenlijk al in de titel.
Controleer eerst of de ingebouwde CD brand functie nog werkt, en werk daarvandaan verder.
In dit topic mist teveel voorbereiding van jouw kant. Je mag een nieuw topic openen wat wel aan de Windows Clients - Policy voldoet, maar deze gaat helaas dicht.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()