Toon posts:

Oblivion CRASH

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik speel Oblivion al best lang, sins kort krijg ik best veel last van crashes.
vooral bij EEN save game..... als ik dan op Tab druk of een deur binnen of soms als ik gewoon loop.ga dan crasht hij en krijg ik een fout melding van microsoft maar daar kan ik niet veel mee :( ... en dat blijft hij doen... |:(
ik heb ......shivering isle's en knights of the nine......en version 1.2.0416
en DUS de shivering isle's beta patch 1.2.....

eerst deed hij het ook bij een andere save game maar toen heb een geLOAD van de zelfde game maar wel een andere save game (backup omdat ik bij een moeilijk stuk zat) en toen was het over
maar bij deze save heb ik geen backup...

heeft iemand een idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat heb je zelf geprobeerd? Je had hem tevens beter kunnen posten in SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:03
Zie Exorcist :) Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om tot een oplossing te komen, en als dat niet lukt dat je in je startpost duidelijk laat merken dat je eigen inzet hebt getoond en wat je nu precies hebt geprobeert tot dusver. Ook het vermelden van relevante systeem informatie zoals besturingssysteem, system specs, driver versies etc. is handig. Daarnaast hoort dit topic in Spielerij - Problemen & Vragen thuis en is het handiger om een duidelijkere topictitel te kiezen die in 1x je probleem samenvat :)

Vanwege bovenstaande doe ik dit topic op slot i.p.v. het te verplaatsen. Wees vrij om een nieuw topic te openen, maar neem dan wel bovenstaande in acht.

Dit topic is gesloten.