Nou daar is die dan! Nokia N76

Nou mijn mening erover:
Ik wordt bijna 18 en dus ben van plan om een nieuwe telefoon te kopen! Dus ik ging zoeken naar een mooie telefoon. Eerst was ik van plan om N95 te kopen, maar vond die net te duur.
en daarna vond ik deze N76. En ik dacht van deze moet ik hebben!!
Een mooie ontwerp, lekker dun, uitbreidbaar tot 2 Gb (wou wel 4 eigenlijk) en een strake schem met 262K kleuren. En uhm een negatieve punt is alleen dat die net iets te lang is, want het is groter dan de V3 van Motorola. Maar heb het nog nooit in het echt gezien
.
Er hangt een prijskaart rond de 400 ++
Hieronder de Motorola V3 & Nokia N76 .

Nou nu nog jullie mening
.. zal ik het kopen of niet 
Btw ik bedank portablegear.nl voor het uitgebreide specificatie

Inleiding |
De Nokia N76 is de eerste clamshell telefoon in de succesvolle Nokia N-series reeks. De N76 is een overduidelijke muziektelefoon met speciale muziekknoppen, een (standaard) 3,5 millimeter koptelefooningang en ondersteuning van maximaal 2 GB geheugen (1500 nummers). Wat verder opvalt is het haarscherpe externe schem met 262K kleuren. |
Apparaat & afmetingen |
De Nokia N76 is een high-end multimediatelefoon met een gewicht van 115 gram. De afmetingen van de telefoon zijn 107 x 52 x 14 mm. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 510 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 204 uur. |
Bel- & datafuncties |
De Nokia N76 ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de N76 kan je snel mobiel internetten dankzij de UMTS ondersteuning. Met de Nokia N76 kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de N76 een WAP browser. Dankzij de POP3 email ondersteuning kan je ook gewoon je eigen POP3 emails lezen. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting. |
Geheugen en connectivity |
De Nokia N76 heeft 26 MB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern microSD geheugen beschikbaar. Je kan je data door middel van USB transferen van en naar je PC. heeft verder nog Bluetooth. |
Multimedia |
Deze Nokia is ook voorzien van een ingebouwde FM radio en een voicerecorder. De Nokia N76 heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 1600 x 1200 pixels (2.00 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie. Foto's maken in het donker is mogelijk dankzij de ingebouwde flits. |
Scherm & bediening |
De bediening van de telefoon vindt plaats op het apparaat zelf. De Nokia N76 is uitgerust met twee schermen. Het eerste scherm is een 24 bit 2.40 \" TFT kleurenscherm (16777216 kleuren). Dit scherm heeft een resolutie van 240 x 320 pixels. Dit scherm heeft een resolutie van 160 x 128 pixels. De Nokia N76 heeft een Symbian OS S60 3d edi operating system. Symbian is een besturingssysteem dat speciaal ontwikkeld is voor mobiele apparaten. Het firmware van de telefoon is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren. |
Specificaties |
![]() |
Nou mijn mening erover:
Ik wordt bijna 18 en dus ben van plan om een nieuwe telefoon te kopen! Dus ik ging zoeken naar een mooie telefoon. Eerst was ik van plan om N95 te kopen, maar vond die net te duur.
Er hangt een prijskaart rond de 400 ++
Hieronder de Motorola V3 & Nokia N76 .

Nou nu nog jullie mening
Btw ik bedank portablegear.nl voor het uitgebreide specificatie
Hoi