Beetje laat, veel dingen zijn nu ok boven mij genoemd, maargoed.
#1: Je lens is vies, ga ies schoonmoake! (textuur? fotoverprutsing!)
#2: Je krijgt wel hoofdpijn van dat afgehakte hoofd.
#3: Maar één neusgat?
#4: Wat een vage blauwe lampen hebben ze daar? Het lijkt wel blacklight? Zelfs haar gezicht wordt paars

#5: Paard heeft een verkeerde houding (zowel het paard zelf als de foto). Imho moet een paard (zeker als je het wil verkopen) pracht en praat uitstralen, nu lijkt het beest moe en onderdanig. Net alsof het net gigantsich op zijn flikker heeft gehad. "Kop omhoog". Maar dit ligt niet aan de fotograaf, of naja, de kennis bij paarden ontbreekt gewoon.
#6: Head up / houding.
Wat betreft je kennis over paarden, het moge duidelijk zijn dat je niet weet hoe een paar dop de foto gaat of moet. Dat is behoorlijk lastig, echt een kwestie van timen. Zie:
Houding van de benen (uiterste standen), voorbeen staat krom, iets gebogen.
Wat mij betreft mag je de bewerking eens achterwege laten, hoeveel je het ook probeerd, je foto's worden er echt niet beter op zo. Eerst sleutelen aan je foto's zelf, voordat je gaat bewerken. Daarnaast nog de kleine aantekening, als je voortaan weer zo iets hebt, zoek dan wat foto's op het internet van paarden, en dan weet je direct wat een goede of foute houding is. Imho is deze serie niet de beste die ik van je gezien heb, ik weet dat je het beter kan, maar dit is gewoon (imho) zonde.