Toon posts:

Sweex media center with lan 250 Gig ondertiteling

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb me suf gezocht op het forum en kom er meteen achter dat jullie een andere taal spreken dan ik. Toch heb ik een probleem dat ik niet opgelost kan krijgen. Ik doe waarschijnlijk iets erg fout, maar .....ik ben pas sinds een maandje aan het downloaden en niet echt een techneut.

Afijn: ik download onder meer films. Die komen aan in .rar en die pak ik uit naar mijn fijne nieuwe Sweex media center. Het worden dan meestal automatisch twee mapjes. Audio_ts (vaak leeg) en video_ts met een aantal bestanden er in. Als ik die videobestanden op mijn computer afspeel kan ik keurig het menu gebruiken (play, choose chapter, etc.) en kan ik de taal instellen en de ondertiteling. Gaat fantastisch. Maar ik heb die Sweex speciaal gekocht om films niet te hoeven branden en rechtstreeks op tv te kijken. Dat werkt op zich goed, alleen krijg ik met geen mogelijkheid het menu bediend EN geen ondertiteling. :(

Al contact gehad met Sweex en die zeggen dat het apparaat de ondertiteling wel degelijk ondersteund en beginnen dan een heel technisch verhaal dat ik de naam van het ondertiteling bestand gelijk moet maken aan de naam van het video bestand. Nou ja...schiet mij maar lek, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat zou moeten doen. 8)7

Iemand dezelfde problemen of een oplossing die het mij in Jip en Janneke taal uit zou kunnen leggen? Alvast ontzettend bedankt van een beginnende enthousiasteling! _/-\o_

Groetjes,
Kiyana

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:16:
...
Al contact gehad met Sweex en die zeggen dat het apparaat de ondertiteling wel degelijk ondersteund en beginnen dan een heel technisch verhaal dat ik de naam van het ondertiteling bestand gelijk moet maken aan de naam van het video bestand. Nou ja...schiet mij maar lek, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat zou moeten doen. 8)7
...
Dit is alleen het geval als je gebruikt maakt van DivX of Xvid films. Wat jij probeert af te spelen zijn dvd's (getuige het AUDIO_TS en het VIDEO_TS mapje waar je het over hebt). Blijkbaar kan die sweex mediaspeler dan niet helemaal goed overweg met dvd's?

edit:
Overigens past dit topic beter in OH. Daarnaast welkom op GoT :)

[ Voor 5% gewijzigd door BoyGenius op 21-06-2007 18:26 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou dus de .rar bestanden anders uit moeten pakken? Of na het uitpakken omzetten naar divx of xvid? Het is gewoon een soort externe harde schijf met ingebouwde mediaplayer (als ik het goed begrepen heb). Klinkt weer erg blond, maar ik begrijp het nog steeds niet!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Support bij niet legale films doen we niet aan hier :)

Dit topic is gesloten.