ik heb mij onlangs een bluetooth gps ontvanger aangeschaft. werkt goed in combinatie met laptop, maar laptop is nogal groot om altijd mee te nemen in de auto (en batterij laat het na 3u ook wel afweten). daarnaast begint mijn gsm de laatste tijd soms raar te doen.
vandaar dat ik half aan het rondkijken ben naar een smartphone/pda ter vervanding van mijn gsm, die ik dan ook kan gebruiken in combinatie met mijn gps ontvanger. ik heb zelf al redelijk veel rondgekeken, maar niet echt tot een besluit gekomen. vandaar dat ik hier ook eens kom vragen achter meningen.
paar zaken om op te letten:
- is op de eerste plaats nog altijd gsm, met erbij dan gps
- bluetooth nodig (-> synchronisatie met pc en voor gps)
- wordt als kalender gebruikt en soms voor notities en dergelijke, synchroniseren met outlook 2007
- wifi niet noodzakelijk, maar heb het er toch graag bij indien mogelijk geen wifi nodig
- heb nog sd kaartje van 2 gig liggen...
- batterijduur moet redelijk zijn, dat hij niet elke halve dag opgeladen moet worden
- touchscreen, volledig toetsenbord, ... -> maakt allemaal niet uit
- zal ook regelmatig gebruikt worden voor muziek te luisteren
- lichte voorkeur voor windows mobile (weet eigenlijk niet waarom)
en last but not least... de prijs! ik dacht aan max een 300 euro. maar kan eventueel nog aan gesleuteld worden als er echt iets is dat de moeite is.
vandaar dat ik half aan het rondkijken ben naar een smartphone/pda ter vervanding van mijn gsm, die ik dan ook kan gebruiken in combinatie met mijn gps ontvanger. ik heb zelf al redelijk veel rondgekeken, maar niet echt tot een besluit gekomen. vandaar dat ik hier ook eens kom vragen achter meningen.
paar zaken om op te letten:
- is op de eerste plaats nog altijd gsm, met erbij dan gps
- bluetooth nodig (-> synchronisatie met pc en voor gps)
- wordt als kalender gebruikt en soms voor notities en dergelijke, synchroniseren met outlook 2007
- wifi niet noodzakelijk, maar heb het er toch graag bij indien mogelijk geen wifi nodig
- heb nog sd kaartje van 2 gig liggen...
- batterijduur moet redelijk zijn, dat hij niet elke halve dag opgeladen moet worden
- touchscreen, volledig toetsenbord, ... -> maakt allemaal niet uit
- zal ook regelmatig gebruikt worden voor muziek te luisteren
- lichte voorkeur voor windows mobile (weet eigenlijk niet waarom)
en last but not least... de prijs! ik dacht aan max een 300 euro. maar kan eventueel nog aan gesleuteld worden als er echt iets is dat de moeite is.