Raar probleem met xfx 6800 xt (EXtreme) 256 mb agp

Pagina: 1
Acties:

• Caris
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:28
Heb het volgende probleem met mijn kaart... heb die gekocht van een jongen die zegt dat hij alleen op 4x agp werkt en niet op 8x , mijn moederbord is een msi 865pe neo2-v. Hij had een Asrock bordje dus ik dacht dat dat er aan lag omdat dat rommel is. Ik kan mijn moederbord niet terugschakelen naar 4x volgensmij?? Teminste in de bios kan ik niets vinden.
Heb hem geprobeerd in een ander moederbord van me die maar gaat tot 4x en daar werkt hij wel gewoon in.... Waar kan dat dan aan liggen? Raar probleem...... Weet iemand een oplossing??

Bij voorbaat bedankt!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zoek eens op AGP versies en hun bijbehorende spanningen :) !

De meeste mensen deugen!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:53
Das volgens mij niet normaal nee. Wat gebeurt er als je met AGP 8X opstart. Helemaal geen beeld ofzo?

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:49
Het kan idd een AGP8x only boardje zijn en AGP8x heeft volgens mij andere spanningen dan AGP4x.

• Caris
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:28
Jamaar die kaart kan toch wel op 8x staat ook op de doos, raar of niet?? Nou hij start wel en dan reboot hij voor dat hij verderstart, zeg maar na het geheugen tellen blijft hij even hangen en dan reboot hij automatisch???? Heel erg raar, op het 4x moederbord doet hij het gewoon?