Sinds ik mijn nieuwe pc binnen heb, heb ik last van een vervelend probleem. Op willekeurige momenten krijg ik een tekst ballon in me tray met de melding "Het bestand atimkdag reageerde niet meer en is hersteld" vervolgens wordt me beeld zwart. Na ongeveer 2 seconden komt me desktop weer in beeld. Soms dan is het daarna weer goed en kan ik weer doen wat ik wil. Maar meestal komt het in een soort loop terecht, waardoor er niks meer reageerd. Een reboot is het enige wat dan nog helpt of ctrl-alt-del.
Ik heb werkelijk geen idee wat er mis is, van google wordt ik ook niet veel wijzer en van de ATI site al helemaal niet. Google geeft 5 hits die allemaal Duits zijn (mijn Duits is net zo goed als me Chinees
). Ik heb al een ticket naar ATI gestuurd met het probleem, maar heb daar nog niks van gehoord, ook op hun support "area" kan ik niks over het probleem vinden.
Mijn systeem:
Intel Q6600 (stock) (max 42c onder load)
ASUS P5K Deluxe (case temp max 35c)
HIS HD 2900XT (stock) (temp geen idee)
Voeding Tagan Easycon XL 600W (12v: 12.10v 5v: 5.06v 3.3v: 3.33v onder load)
Windows Vista Ultimate 64bit
ATI Catalyst 7.5
Het probleem komt alleen in Windows voor, als ik een game aan het spelen ben dan is er niks aan de hand.
Edit:
Oops was de driver vergeten te vermelden.
Ik heb werkelijk geen idee wat er mis is, van google wordt ik ook niet veel wijzer en van de ATI site al helemaal niet. Google geeft 5 hits die allemaal Duits zijn (mijn Duits is net zo goed als me Chinees
Mijn systeem:
Intel Q6600 (stock) (max 42c onder load)
ASUS P5K Deluxe (case temp max 35c)
HIS HD 2900XT (stock) (temp geen idee)
Voeding Tagan Easycon XL 600W (12v: 12.10v 5v: 5.06v 3.3v: 3.33v onder load)
Windows Vista Ultimate 64bit
ATI Catalyst 7.5
Het probleem komt alleen in Windows voor, als ik een game aan het spelen ben dan is er niks aan de hand.
Edit:
Oops was de driver vergeten te vermelden.