Hallo, ik ben een site aan het maken voor mijn moeder, voor haar kleuradviezen voor kleding en make-up. Ze wil graag een geanimeerde site hebben, met verschillende animaties, zoals het afwisselen van plaatjes met een mooie fade-out en het maken van een waaierachtige menubalk (die open klapt als je erop klikt). Ik probeer de site zoveel mogelijk in freeware te ontwikkelen, maar ik weet niet wat een goed programma is. Mijn ervaring met freeware is dat er zeer veel crap tussen zit.
Ik zoek:
-Een photoshopachtige voor het maken van buttons en het bewerken van plaatjes (geen the gimp, te onhandige UI)
-Een flashstudio
-Een progje waar ik alles mooi kan samenvoegen(soort dreamweaver)
Voorwaarde is natuurlijk wel dat het goed met elkaar te intergreren moet zijn. Heeft iemand goede ervaringen met een freeware programma zoals hierboven beschreven? Ik hoor het graag!
MVG
Ik zoek:
-Een photoshopachtige voor het maken van buttons en het bewerken van plaatjes (geen the gimp, te onhandige UI)
-Een flashstudio
-Een progje waar ik alles mooi kan samenvoegen(soort dreamweaver)
Voorwaarde is natuurlijk wel dat het goed met elkaar te intergreren moet zijn. Heeft iemand goede ervaringen met een freeware programma zoals hierboven beschreven? Ik hoor het graag!
MVG